27-06-2018, 10:22 PM
Ολα αυτά που γίνονται είναι η απάντηση σε κάποιους που ''πανηγύριζαν'' για το κλείσιμο του Ελληνικού, για το δήθεν συμμάζεμα της ΟΣΥ , για τους χαρακτηρισμούς σε εργαζόμενους και την κάθε μορφής πολιτική προπαγάνδα εις βάρος των επιβατών και της συγκοινωνίας.
Εξ'αρχής, είχαμε πει πως ΔΕΝ χωράνε τα 325 οχήματα του Ελληνικού στα υπόλοιπα Α/Σ. Οχήματα που είχαν βλάβες επισκευάσιμες, έφυγαν για το Θριάσιο για να δημιουργηθεί χώρος για το ''συμμάζεμα''. Παράδειγμα χαρακτηριστικό το στολίδι Ν2 667 που πριν φύγουν από την Ράλλη, του έβγαζαν μέχρι και τις λάμπες. Και πόσες Παλιές Γκαζιέρες έφυγαν έτσι επίσης..
Ο Βοτανικός (που πάντα έλεγα από το παλιό forum ακόμα, πως με τις δυνάμεις που έχει και τις δυσκολίες είναι το καλύτερο Α/Σ), έδωσε εντολή από την πρώτη μέρα να μην βγει κανένα Ν2 του ΑΜ ΡΑΛ για δρομολόγιο, αν δεν ελεγχθεί και αν δεν εγκριθεί από τους τεχνικούς ότι είναι εντάξει. Γι'αυτό και εμφανίζονται σταδιακά τα Ν2 του ΑΜ ΡΑΛ τώρα.
Με 35 GN η Ανθούσα τι να πρωτοκαλύψει? Με θερινό πρόγραμμα και η Λούτσα έχει μικρά!! Έχει πάει ποτέ κανείς από όσους ''πανηγυρίζουν'' καθημερινή (δεν μιλάω καν για ΣΚ) ,ας πούμε στο Τέρμα του 305 να δει τι γίνεται στην επιστροφή? Που αφήνει από το Τέρμα κόσμο έξω η νταλίκα και το επόμενο είναι σε μισή ώρα! Και τώρα έχει μικρά!! Για να γυρνάνε άδειες στο 242, στο 250, στο 237, στο 164, στο Β9, αλλά να είναι συμμαζεμένα και ''να μην μπορεί η Ράλλη να βγάζει Ν2 στο Β9, στο Α7''
Στις θεωρίες συνομωσίας, ξαναλέω πως στην Ανθούσα δεν κατασκευάστηκε λάκκος για νταλίκες, συνεπώς ο έλεγχος που τους γίνεται είναι ο πλέον βασικός.
Και για να το κλείσουμε, εδώ είναι ένας χώρος που μιλάμε οι φίλοι των λεωφορείων, κάποιοι μπορεί να ασχολούνται κιόλας. Καλό θα ήταν να κάνουμε πράξη ένα μήνυμα που περνάνε τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ από τις οθόνες τους : ''Φίλε επιβάτη, αναγνώρισε το έργο του οδηγού και γίνε φίλος μαζί του''. Αν στους 600 του Ελληνικού, οι 100 βολεύτηκαν στο Μπραχάμι δίπλα, οκ, αυτό είναι μια πραγματικότητα. Οι υπόλοιποι 500 όμως δεν πήγαν. Κι αν ο χ οδηγός που μένει στην Αργυρούπολη, βγάζει από ΑΜ ΡΑΛ 5άρι από 2α Κρυονερίου (0410 ΑΜ ΡΑΛ - 0505 2αΚΡΥ) και η βάρδια σχολάει Στουρνάρη, αυτός ξεκινάει από το σπίτι του στις 3 παρά, αν έχει υπηρεσιακό εκείνη την ώρα, σχολάει 1210 Στουρνάρη, για να φτάσει σπίτι του μια ώρα μετά τουλάχιστον. Μην μιλήσουμε γι'αυτούς που πιάνουν ΑΜ ΑΝΘ και σχολάνε ΣΤ.ΕΛΛ, γύρω στα 25 χιλιόμετρα μακριά και την μετάβαση στην Ανθούσα.. Λιγός σεβασμός και λίγη προσοχή στις γενικεύσεις και στις εκφράσεις μας λοιπόν, δεν βλάπτει, εκτός κι αν είμαστε κι εδώ η ίδια μάζα με τους επιβάτες που έχουν άγνοια για το πως λειτουργούν οι συγκοινωνίες.
Εξ'αρχής, είχαμε πει πως ΔΕΝ χωράνε τα 325 οχήματα του Ελληνικού στα υπόλοιπα Α/Σ. Οχήματα που είχαν βλάβες επισκευάσιμες, έφυγαν για το Θριάσιο για να δημιουργηθεί χώρος για το ''συμμάζεμα''. Παράδειγμα χαρακτηριστικό το στολίδι Ν2 667 που πριν φύγουν από την Ράλλη, του έβγαζαν μέχρι και τις λάμπες. Και πόσες Παλιές Γκαζιέρες έφυγαν έτσι επίσης..
Ο Βοτανικός (που πάντα έλεγα από το παλιό forum ακόμα, πως με τις δυνάμεις που έχει και τις δυσκολίες είναι το καλύτερο Α/Σ), έδωσε εντολή από την πρώτη μέρα να μην βγει κανένα Ν2 του ΑΜ ΡΑΛ για δρομολόγιο, αν δεν ελεγχθεί και αν δεν εγκριθεί από τους τεχνικούς ότι είναι εντάξει. Γι'αυτό και εμφανίζονται σταδιακά τα Ν2 του ΑΜ ΡΑΛ τώρα.
Με 35 GN η Ανθούσα τι να πρωτοκαλύψει? Με θερινό πρόγραμμα και η Λούτσα έχει μικρά!! Έχει πάει ποτέ κανείς από όσους ''πανηγυρίζουν'' καθημερινή (δεν μιλάω καν για ΣΚ) ,ας πούμε στο Τέρμα του 305 να δει τι γίνεται στην επιστροφή? Που αφήνει από το Τέρμα κόσμο έξω η νταλίκα και το επόμενο είναι σε μισή ώρα! Και τώρα έχει μικρά!! Για να γυρνάνε άδειες στο 242, στο 250, στο 237, στο 164, στο Β9, αλλά να είναι συμμαζεμένα και ''να μην μπορεί η Ράλλη να βγάζει Ν2 στο Β9, στο Α7''
Στις θεωρίες συνομωσίας, ξαναλέω πως στην Ανθούσα δεν κατασκευάστηκε λάκκος για νταλίκες, συνεπώς ο έλεγχος που τους γίνεται είναι ο πλέον βασικός.
Και για να το κλείσουμε, εδώ είναι ένας χώρος που μιλάμε οι φίλοι των λεωφορείων, κάποιοι μπορεί να ασχολούνται κιόλας. Καλό θα ήταν να κάνουμε πράξη ένα μήνυμα που περνάνε τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ από τις οθόνες τους : ''Φίλε επιβάτη, αναγνώρισε το έργο του οδηγού και γίνε φίλος μαζί του''. Αν στους 600 του Ελληνικού, οι 100 βολεύτηκαν στο Μπραχάμι δίπλα, οκ, αυτό είναι μια πραγματικότητα. Οι υπόλοιποι 500 όμως δεν πήγαν. Κι αν ο χ οδηγός που μένει στην Αργυρούπολη, βγάζει από ΑΜ ΡΑΛ 5άρι από 2α Κρυονερίου (0410 ΑΜ ΡΑΛ - 0505 2αΚΡΥ) και η βάρδια σχολάει Στουρνάρη, αυτός ξεκινάει από το σπίτι του στις 3 παρά, αν έχει υπηρεσιακό εκείνη την ώρα, σχολάει 1210 Στουρνάρη, για να φτάσει σπίτι του μια ώρα μετά τουλάχιστον. Μην μιλήσουμε γι'αυτούς που πιάνουν ΑΜ ΑΝΘ και σχολάνε ΣΤ.ΕΛΛ, γύρω στα 25 χιλιόμετρα μακριά και την μετάβαση στην Ανθούσα.. Λιγός σεβασμός και λίγη προσοχή στις γενικεύσεις και στις εκφράσεις μας λοιπόν, δεν βλάπτει, εκτός κι αν είμαστε κι εδώ η ίδια μάζα με τους επιβάτες που έχουν άγνοια για το πως λειτουργούν οι συγκοινωνίες.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''