Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#12
Είσοδο μόνο από την μπροστινή πόρτα θέλει ο ΟΑΣΑ! Δεν ξέρω πόσες φορές έχουν προσπαθήσει να εφαρμόσουν κάτι τέτοιο χωρίς επιτυχία αλλά θα έπρεπε πλέον να έχουν καταλάβει ότι είναι σχεδόν ανέφικτο να γίνει στα λεωφορεία και τρόλεϊ της Αθήνας κάτι τέτοιο! Διάφοροι οι λόγοι όπως πολλές γραμμές έχουν πολλή κίνηση που σημαίνει άπειρη ώρα μέχρι να μπουν όλοι και μετά να περιμένεις να βγουν οι υπόλοιποι ενώ αν το λεωφορείο είναι τίγκα ήδη παραμένει ερώτημα πως θα μπουν αν δεν βγουν οι άλλοι πρώτα. Και άλλωστε κάποιος που δεν επιθυμεί να πληρώσει μπορεί να μπει την ώρα που βγαίνουν οι άλλοι από πίσω. Πως θα τον εμποδίσει ο οδηγός? Και να μην σχολιάσω τον κίνδυνο οδηγοί να φάνε ξύλο άμα πουν σε άτομο να μην μπει στο λεωφορείο γιατί αρνείται να πληρώσει. Ακόμα και στις μπάρες του μετρό κάποιοι χώνονται πίσω από κάποιον που χτυπάει την κάρτα κι έτσι περνάνε κι οι ίδιοι τσάμπα!

Όποιος το θεωρεί καλή ιδέα να μου εξηγήσει και μένα πως θα εφαρμοστεί. Και μη μου πείτε ότι εφαρμόζεται στη Χ ευρωπαϊκή πόλη γιατί δεν είναι παντού τα ίδια!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ - από ecoj - 27-06-2018, 09:52 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 40.146 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)