21-06-2018, 04:05 PM
Mάριε, χαίρομαι που συμφωνούμε σε πράγματα που απηχούν την κοινή λογική.
Συμπληρώνω και από αυτό το πόστ τη σημερινή εικόνα που αποκόμισα από την τηλεματική (πριν τη στάση εργασίας) η οποία - εικόνα - μάλλον θα επιβεβαιωθεί αύριο :
1. η "έλλειψη οχημάτων" τελικά δεν είχε την ένταση που παρουσίαζαν οι "εκπρόσωποι" των Α/Σ μέχρι σήμερα, αλλά ήταν απόρροια άστοχων χειρισμών και κακής κατανομής οχημάτων. Τώρα που με αφορμή το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού, αναγκάστηκε η ΟΣΥ να "ξεσκαρτάρει" τα αμαξοστάσια από διάφορα "κουφάρια", αφ' ενός δημιουργήθηκε χώρος και αφ' ετέρου, συμπτύχθηκαν όλα τα λειτουργικά οχήματα σε ένα σημείο. Συνεπώς, τακτικές του τύπου "δεν έχει όχημα η Ράλλη αλλά δεν πάμε Ελληνικό να δανειστούμε γιατί αρνούνται οι εργατοπατέρες" τέλος. Πλέον η Ράλλη έχει για όλους.
2. λύνεται το πρόβλημα με την δρομολόγηση ακατάλληλων οχημάτων (12μετρων) σε γραμμές που είναι ορισμένες για 18μετρα. Πώς; Απλούστατα. Πήραν από το Α/Σ Ράλλη όλα τα 12μετρα, της άφησαν μόνο οδηγούς με Ε κατηγορίας δίπλωμα και έτσι, όποια γραμμή βγαίνει από εκεί, θα βγαίνει αναγκαστικά με 18μετρο.
3. αναδεικνύεται το "φιλότιμο" αμαξοστάσια που αδικείται όλα τα προηγούμενα χρόνια (Βοτανικός). Έχει τους οδηγούς - αποπαίδια (που δεν έχουν βύσματα) άρα δεν "παίζουν" εξυπηρετήσεις και βολέματα. Συν το γεγονός ότι τα οχήματά του είναι της ίδιας κοπής (Mercedes N1 / N2) και υπάρχει πληθώρα ανταλλακτικώ (έστω με καννιβαλισμό όσων οχημάτων αποσύρθηκαν), προβλέπω να διατηρεί πολύ καλό επίπεδο επάνδρωσης και διαθεσιμότητας οχημάτων. Η διαφορά στις γραμμές που ανέλαβε είναι ήδη από τις πρώτες δυο μέρες εμφανέστατη.
4. Η Ανθούσα αναβαθμίσθηκε επίσης λειτουργικά, καθώς είχε ξεμείνει από λεωφορεία που να μπορούν να εκτελέσουν δρομολόγια. Πήρε και 60 αρθρωτά, ώστε να εξυπηρετεί βαριές γραμμές και έχει ανεβάσει, ομοίως, το επίπεδο εξυπηρέτησης.
5. Το Μπραχάμι δεν είχε ποτέ πρόβλημα και οι βάρδιές του έβγαιναν. Το αυτό θα συνεχίσει και τώρα.
Κοινώς, από εκεί που είχαμε τριά Α/Σ (Ράλλη, Ελληνικό , Ανθούσα) με πολλά προβλήματα και ανισοκατανομή οχημάτων, τώρα έχουμε ένα πρόβλημα λιγότερο και δύο Α/Σ που πήραν λειτουργικά οχήματα και μπορούν να ανταποκριθούν στο έργο τους.
Έτσι, οι "μύθοι" και οι σπαραγμοί των συνδικαλιστών καταρρίπτονται, καθώς όχι μόνο δε χειροτερεύει η συγκοινωνία, αλλα αναβαθμίζεται και, αν πράγματι αποδειχθεί αυτό, τότε πρόκειται για διπλή ήττα των εργατοπροστάτηδων, αφού η ΟΣΥ θα έρθει και θα καμαρώνει ότι με μία κίνηση έκανε α. οικονομία κλίμακος (κλείσαμε άχρηστο Α/Σ και μαζέψαμε τα οικονομικά μας) και β. βγάλαμε λεωφορεία στους δρόμους (τα οποία ήταν λάθος μοιρασμένα και δεν άφηναν οι συνδικάλες να καλύπτουν κενά σε άλλα Α/Σ)
Το αν, τώρα, κοπούν κάποια δρομολόγια που είχαν να κάνουν με την εξαγωγή/εισαγωγή οχημάτων στο Α/Σ Ελληνικού, αυτό σίγουρα δεν θα επηρεάσει την πλειοψηφία των επιβατών. Πχ. ίσως η τελευταία αναχώρηση του 122 προς Σαρωνίδα να αναθεωρηθεί.
Αυτό που μένει, πάντως, είναι ότι το δίδυμο τρόικα/κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ λειτουργεί άψογα. Η μέν τρόικα για να επιβάλλει τα αυτονόητα που δεν δέχεται κανείς ιθαγενής να καταλάβει, ο δε ΣΥΡΙΖΑ γιατί έχει την "τεχνογνωσία" να χτυπήσει τους ιθαγενείς εκεί που πονάνε και να μην ανοίξει ρουθούνι. Σε μια χώρα όμως που έχει ανώμαλη πορεία, χρειάζονται ανώμαλες συνταγές. Τις οποίες, απ' ότι φαίνεται τις βρήκαμε.
Συμπληρώνω και από αυτό το πόστ τη σημερινή εικόνα που αποκόμισα από την τηλεματική (πριν τη στάση εργασίας) η οποία - εικόνα - μάλλον θα επιβεβαιωθεί αύριο :
1. η "έλλειψη οχημάτων" τελικά δεν είχε την ένταση που παρουσίαζαν οι "εκπρόσωποι" των Α/Σ μέχρι σήμερα, αλλά ήταν απόρροια άστοχων χειρισμών και κακής κατανομής οχημάτων. Τώρα που με αφορμή το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού, αναγκάστηκε η ΟΣΥ να "ξεσκαρτάρει" τα αμαξοστάσια από διάφορα "κουφάρια", αφ' ενός δημιουργήθηκε χώρος και αφ' ετέρου, συμπτύχθηκαν όλα τα λειτουργικά οχήματα σε ένα σημείο. Συνεπώς, τακτικές του τύπου "δεν έχει όχημα η Ράλλη αλλά δεν πάμε Ελληνικό να δανειστούμε γιατί αρνούνται οι εργατοπατέρες" τέλος. Πλέον η Ράλλη έχει για όλους.
2. λύνεται το πρόβλημα με την δρομολόγηση ακατάλληλων οχημάτων (12μετρων) σε γραμμές που είναι ορισμένες για 18μετρα. Πώς; Απλούστατα. Πήραν από το Α/Σ Ράλλη όλα τα 12μετρα, της άφησαν μόνο οδηγούς με Ε κατηγορίας δίπλωμα και έτσι, όποια γραμμή βγαίνει από εκεί, θα βγαίνει αναγκαστικά με 18μετρο.
3. αναδεικνύεται το "φιλότιμο" αμαξοστάσια που αδικείται όλα τα προηγούμενα χρόνια (Βοτανικός). Έχει τους οδηγούς - αποπαίδια (που δεν έχουν βύσματα) άρα δεν "παίζουν" εξυπηρετήσεις και βολέματα. Συν το γεγονός ότι τα οχήματά του είναι της ίδιας κοπής (Mercedes N1 / N2) και υπάρχει πληθώρα ανταλλακτικώ (έστω με καννιβαλισμό όσων οχημάτων αποσύρθηκαν), προβλέπω να διατηρεί πολύ καλό επίπεδο επάνδρωσης και διαθεσιμότητας οχημάτων. Η διαφορά στις γραμμές που ανέλαβε είναι ήδη από τις πρώτες δυο μέρες εμφανέστατη.
4. Η Ανθούσα αναβαθμίσθηκε επίσης λειτουργικά, καθώς είχε ξεμείνει από λεωφορεία που να μπορούν να εκτελέσουν δρομολόγια. Πήρε και 60 αρθρωτά, ώστε να εξυπηρετεί βαριές γραμμές και έχει ανεβάσει, ομοίως, το επίπεδο εξυπηρέτησης.
5. Το Μπραχάμι δεν είχε ποτέ πρόβλημα και οι βάρδιές του έβγαιναν. Το αυτό θα συνεχίσει και τώρα.
Κοινώς, από εκεί που είχαμε τριά Α/Σ (Ράλλη, Ελληνικό , Ανθούσα) με πολλά προβλήματα και ανισοκατανομή οχημάτων, τώρα έχουμε ένα πρόβλημα λιγότερο και δύο Α/Σ που πήραν λειτουργικά οχήματα και μπορούν να ανταποκριθούν στο έργο τους.
Έτσι, οι "μύθοι" και οι σπαραγμοί των συνδικαλιστών καταρρίπτονται, καθώς όχι μόνο δε χειροτερεύει η συγκοινωνία, αλλα αναβαθμίζεται και, αν πράγματι αποδειχθεί αυτό, τότε πρόκειται για διπλή ήττα των εργατοπροστάτηδων, αφού η ΟΣΥ θα έρθει και θα καμαρώνει ότι με μία κίνηση έκανε α. οικονομία κλίμακος (κλείσαμε άχρηστο Α/Σ και μαζέψαμε τα οικονομικά μας) και β. βγάλαμε λεωφορεία στους δρόμους (τα οποία ήταν λάθος μοιρασμένα και δεν άφηναν οι συνδικάλες να καλύπτουν κενά σε άλλα Α/Σ)
Το αν, τώρα, κοπούν κάποια δρομολόγια που είχαν να κάνουν με την εξαγωγή/εισαγωγή οχημάτων στο Α/Σ Ελληνικού, αυτό σίγουρα δεν θα επηρεάσει την πλειοψηφία των επιβατών. Πχ. ίσως η τελευταία αναχώρηση του 122 προς Σαρωνίδα να αναθεωρηθεί.
Αυτό που μένει, πάντως, είναι ότι το δίδυμο τρόικα/κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ λειτουργεί άψογα. Η μέν τρόικα για να επιβάλλει τα αυτονόητα που δεν δέχεται κανείς ιθαγενής να καταλάβει, ο δε ΣΥΡΙΖΑ γιατί έχει την "τεχνογνωσία" να χτυπήσει τους ιθαγενείς εκεί που πονάνε και να μην ανοίξει ρουθούνι. Σε μια χώρα όμως που έχει ανώμαλη πορεία, χρειάζονται ανώμαλες συνταγές. Τις οποίες, απ' ότι φαίνεται τις βρήκαμε.