04-06-2018, 06:53 PM
Μετά από παλινωδίες και ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων με χρονοδιαγράμματα που ποτέ δεν τηρήθηκαν, η ελεγχόμενη πρόσβαση και το πλήρες κλείσιμο των πυλών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό. Ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα έκλεισαν όλες οι πύλες (και οι ΑΜΕΑ) σε Περιστέρι, Ηλιούπολη, Άλιμο και Χολαργό, ενώ σήμερα ακολούθησαν η Αγία Παρασκευή, το Νομισματοκοπείο και η Αργυρούπολη. Εκκρεμεί πλέον το κλείσιμο των πυλών μόνο σε Ομόνοια, Μοναστηράκι και Πανεπιστήμιο.
Για τη διευκόλυνση των επιβατών στην έκδοση-επαναφόρτιση εισιτηρίων έχουν μετεγκατασταθεί προσωρινά αυτόματα μηχανήματα (ΑΜΕΚ) από στάσεις του Τραμ σε σταθμούς των γραμμών 2 και 3 που είτε είχαν ένα και μοναδικό ΑΜΕΚ (Ανθούπολη, Περιστέρι, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Χολαργός, Νομισματοκοπείο, Αγ. Παρασκευή - από αρχές του χρόνου και στην Αγ. Μαρίνα) είτε είχαν δύο (Αττική, Στ. Λαρίσης, Ν. Κόσμος, Ελληνικό, Μεγ. Μουσικής, Χαλάνδρι) και αυξήθηκαν και στις δύο περιπτώσεις σε τρία. Επίσης προσωρινή μετακίνηση ΑΜΕΚ έχουμε και στον σταθμό του Ευαγγελισμού που αυξήθηκαν τα τρία μηχανήματα σε τέσσερα.
Την προηγούμενη εβδομάδα στον σταθμό της Αγίας Παρασκευής γίνονταν δοκιμές των γκρι αυτόματων μηχανημάτων της INDRA (130 στο σύνολο) τα οποία έχουν εγκατεστημένη υποδομή ανάγνωσης "έξυπνων" εισιτηρίων και καρτών. Η αναβάθμισή τους εξαγγέλλεται επανειλημμένα από το Φθινόπωρο του 2017, όμως δεν έχει ολοκληρωθεί έως σήμερα. Μάλιστα λόγω αυτών της ύπαρξης αυτών των μηχανημάτων στο δίκτυο των γραμμών 2 και 3 του Μετρό, ο αριθμός των νέων ΑΜΕΚ που που προβλέπονταν στη σύμβαση είχε περιοριστεί στα 300 για να καλύπτονταν το δίκτυο των ΗΣΑΠ και Τραμ και τα λοιπά εξωτερικά σημεία που αυτά έχουν τοποθετηθεί.
Όσο αφορά τις επεκτάσεις των ΜΣΤ που αναμένονται τους επόμενους μήνες, σίγουρα για το Τραμ προβλέπεται η προμήθεια και εγκατάσταση 15 νέων αυτόματων μηχανημάτων (ανάδοχος η AMCO). Για την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά (το 2019 αναμένεται η παράδοση του μισού τμήματος της επέκτασης έως τη Νίκαια) ο διαγωνισμός της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ το 2009 για την προμήθεια των 130 μηχανημάτων της INDRA προέβλεπε ότι αυτά θα κάλυπταν και τις ανάγκες της επέκτασης προς τον Πειραιά.
Για τη διευκόλυνση των επιβατών στην έκδοση-επαναφόρτιση εισιτηρίων έχουν μετεγκατασταθεί προσωρινά αυτόματα μηχανήματα (ΑΜΕΚ) από στάσεις του Τραμ σε σταθμούς των γραμμών 2 και 3 που είτε είχαν ένα και μοναδικό ΑΜΕΚ (Ανθούπολη, Περιστέρι, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Χολαργός, Νομισματοκοπείο, Αγ. Παρασκευή - από αρχές του χρόνου και στην Αγ. Μαρίνα) είτε είχαν δύο (Αττική, Στ. Λαρίσης, Ν. Κόσμος, Ελληνικό, Μεγ. Μουσικής, Χαλάνδρι) και αυξήθηκαν και στις δύο περιπτώσεις σε τρία. Επίσης προσωρινή μετακίνηση ΑΜΕΚ έχουμε και στον σταθμό του Ευαγγελισμού που αυξήθηκαν τα τρία μηχανήματα σε τέσσερα.
Την προηγούμενη εβδομάδα στον σταθμό της Αγίας Παρασκευής γίνονταν δοκιμές των γκρι αυτόματων μηχανημάτων της INDRA (130 στο σύνολο) τα οποία έχουν εγκατεστημένη υποδομή ανάγνωσης "έξυπνων" εισιτηρίων και καρτών. Η αναβάθμισή τους εξαγγέλλεται επανειλημμένα από το Φθινόπωρο του 2017, όμως δεν έχει ολοκληρωθεί έως σήμερα. Μάλιστα λόγω αυτών της ύπαρξης αυτών των μηχανημάτων στο δίκτυο των γραμμών 2 και 3 του Μετρό, ο αριθμός των νέων ΑΜΕΚ που που προβλέπονταν στη σύμβαση είχε περιοριστεί στα 300 για να καλύπτονταν το δίκτυο των ΗΣΑΠ και Τραμ και τα λοιπά εξωτερικά σημεία που αυτά έχουν τοποθετηθεί.
Όσο αφορά τις επεκτάσεις των ΜΣΤ που αναμένονται τους επόμενους μήνες, σίγουρα για το Τραμ προβλέπεται η προμήθεια και εγκατάσταση 15 νέων αυτόματων μηχανημάτων (ανάδοχος η AMCO). Για την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά (το 2019 αναμένεται η παράδοση του μισού τμήματος της επέκτασης έως τη Νίκαια) ο διαγωνισμός της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ το 2009 για την προμήθεια των 130 μηχανημάτων της INDRA προέβλεπε ότι αυτά θα κάλυπταν και τις ανάγκες της επέκτασης προς τον Πειραιά.