03-06-2018, 09:35 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-06-2018, 10:00 AM από dim_thess. Edited 1 time in total.)
Τα cityclass στο 28 για τους επιβατες ειναι ζορι.(φυσικα το ιδιο ισχυε και για το 11)ειναι μονο για προαστιακα δρομολογια εκτος και αν εχει η γραμμη πολλα λεωφορεια .πολυ λιγες θεσεις και γεμιζει απο τις πρωτες στασεις με ορθιους.χθες πετυχα citelis στο 28 το μεσημερι.απο τοτε που πηγε παπαγεωργιου η γραμμη εκτος απο τα συνήθη b7l εχουν μπει κ ολα τα υπολοιπα εκτος προφανως απο αρθρωτα.
Μεσα στο καλοκαιρι λογικα θα συνεχίσουν τις αναδιαρθρωσεις καποιων γραμμων με συγχωνεύσεις.
ειδικα οταν εχουν κ κοινη αφετηρια(φυσικα δεν μπορει να γινει σε ολες τις περιπτωσεις).π.χ στην θεση των γραμμων χχ και χχ να δημιουργηθει χχΑ και χχΒ η απλα μια .αυτο το μονο που εξυπηρετει ειναι η διαχείριση του στολου,σε μια πολη χωρις αλλο μεσω δεν θεωρω οτι σε αυτη την φαση χωρούν συγχωνευσεις ομως.
Μεσα στο καλοκαιρι λογικα θα συνεχίσουν τις αναδιαρθρωσεις καποιων γραμμων με συγχωνεύσεις.
ειδικα οταν εχουν κ κοινη αφετηρια(φυσικα δεν μπορει να γινει σε ολες τις περιπτωσεις).π.χ στην θεση των γραμμων χχ και χχ να δημιουργηθει χχΑ και χχΒ η απλα μια .αυτο το μονο που εξυπηρετει ειναι η διαχείριση του στολου,σε μια πολη χωρις αλλο μεσω δεν θεωρω οτι σε αυτη την φαση χωρούν συγχωνευσεις ομως.