30-05-2018, 10:21 PM
(30-05-2018, 02:01 PM)irisbus290 Έγραψε: Τa scania εχουν μικρο ψυγειο λογω πατεντας ή ετσι φτιαχτηκαν?
Έτσι φτιάχτηκαν από την ΕΛΒΟ δυστυχώς. Αν είχαν τα original ψυγεία από την scania θα πέταγαν στις ανηφόρες.
(30-05-2018, 04:49 PM)irisbus57 Έγραψε: ο χειρότερος τύπος λεωφορείου που μπορούν να βάλουν στο 57. Λίγες θέσεις και λίγος χώρος επίσης.Γιατί ο χειρότερος μια χαρά είναι τα cityclass κατασκευάστηκα σε αντίθεση με τα b7l που τα απεχθάνομαι γιατί ούτε καλό κλιματισμό έχουν ούτε τίποτα. Μόνο μεταξόνιο και θέρμανση καλή. Εγώ παρακαλάω στο 56 cityclass
411 στο 83
774 & 883 στο Χ1
282 στο 15
(30-05-2018, 08:49 PM)K.S. Έγραψε: 26 409Δίνουν τώρα και στο 26 με την νέα διοίκηση και b7rle. B9L 100αρι θα ήθελα να δω μια μέρα αν και το 677 είναι το κόσμημα της γραμμής.
83 411
Χ1 939
(30-05-2018, 05:47 PM)dim_thess Έγραψε: Ακροπολη ειναι η ενδιαμεση σταση μεταξυ πλατανου και αναστροφης.κακη λυση καθως τα δρομολογια του κανονικου 22 πλεον αρκετες φορες εκτελουνται με ενα λεωφορειο.Europolis χωράει στο 22 καθόλου ή έστω μόνο στο νέο τμήμα ;
Καλα ας ερθουν σε ωρες αιχμης να δουν ποσοι το χρησιμοποιουν εκεινο το τμημα.εχω ακουσει πολλες ακυρες δικαιολογιες πανω σε αυτο και καποιες δεν επαναλαμβανονται καν.μονο αν μεταφερθει το τερμα του 22 στο επταπυργιο καπου χαμηλα και η ανοδος καθοδος να γινεται απο παλαμιδου και δημητριου πολιορκητου με αυξηση του στολου θα γινει κατι.
Γιώργο, στην ανηφόρα του 57 ένα αρθρωτό θα φάει λιγότερο ζόρι στην ανηφόρα από τι το 12μέτρο. Αν παραμείνει ο ίδιος αριθμός λεωφορείων στο 57 με διπλά παράδειγμα, ο αριθμός επιβατών μένει ο ίδιος.Όμως η μεταφορική ικανότητα στα αρθρωτά είναι μεγαλύτερη. Παρόλα αυτό στο 57 δεν χωράει διπλό. Ούτε στο 56 το οποίο για δυο στροφές όλο και όλο δεν χωράει. Αν είναι όμως Σαββατοκύριακο και έχει γάμους-βαφτίσεις και παρκάρουν όπου να ναι κάτοικοι κυρίως άλλων περιοχών που δεν ξέρουν ότι περνάει λεωφορείο ούτε 12μ δεν περνάει στο 56