06-05-2018, 12:18 AM
Το 23 γιατί να έχει αφετηρία τον ΝΣΣ δεν μπορώ να καταλάβω και αυτό έχει από τον Δεκέμβριο του 2010. Η λύση είναι μια το 23 πρέπει να φτάνει μέχρι την Αριστοτέλους στο πέταλο και ξανά πίσω Άνω Πόλη. Δεν έχει νόημα να έρχεται μέχρι ΝΣΣ. Δεν είναι μόνο οι καθυστερήσεις από Μοναστηρίου-Δωδεκανήσου-Νίκης-Βενιζέλου και ούτε καθ εξής αλλά το ότι κόβονται 23 για να παν είτε σε 19,54 και πιο συχνά ειδικά με την προηγούμενη διοίκηση σε 56 και 64. Όσο για το κομμάτι της αναστροφής του 23 τοποθέτηση κάμερας οπισθοπορείας σε (251-265) αν είναι αξιόπιστες φυσικά.
Ότι μπορούν κάνουν. Δεν έγιναν πλήρη ανακατασκευή κάποιες βίδες πάλι δεν της στερέωσαν καλά χωρία και είχε ένα θεματάκι το 477 με τα φρένα. Αλλά μόνο και μόνο ότι πολλά λεωφορεία βάφτηκαν και αλλάχτηκαν τα καλύμματα με μηδενική επιδότηση παρακαλώ συν και ότι οι άνεργοι δεν πληρώνουν εισιτήριο και ότι οι έλεγχοι περιορίστηκαν (κακώς) δείχνει μια ικανή διοίκηση τουλάχιστον καλύτερη από την προηγούμενη.
Ένα ακόμα τελευταίο που το φώναζα, πολλά χρόνια εδώ μέσα στο forum και καλά τα έλεγα είναι, η κατανομή του στόλου και με δικαίωσε η διοίκηση του Στέλιου Παπά. Εξασφαλίζοντας μικτά τόσο την Δυτική Θεσσαλονίκη όσο και την Ανατολική Θεσσαλονίκη με καλά λεωφορεία ειδικά την μαγκιά που έκανε με το 32 με b9LA και citaro, το 21 με citelis-cityclass,27 με citaro,57-58 με 100αρια στα οποία έχω και πάλι ένσταση και στην ανταλλαγή οχημάτων του 28 με του 11. Ειδικά στην τελευταία με δικαιώνει και πάλι με το βήμα των cityclass. Για τον ίδιο λόγο που έχουν 64 και 85 ανηφορικές γραμμές με cityclass(ορθώς). Για το πως θα τα είχα τα οχήματα; Όπως τα έχει η τωρινή διοίκηση και ακόμα καλύτερα αφήνοντας τους πάντες ικανοποιημένους όπως τα έλεγα παλιά και τα λέω και τώρα. Όσο για τους ''αφελής'' που χαίρονται δεν ονομάζονται έτσι. Η σωστή ονομασία είναι μερίδα ικανοποιημένων κατοίκων Δυτικής Θεσσαλονίκης που επιτέλους καιρός ήτανε να μετακινηθούν σαν άνθρωποι και όχι σαν ζώα όπως τα είχανε κάνει οι προηγούμενοι
(05-05-2018, 02:56 PM)vard_57 Έγραψε: κάποια λεωφορεία που είναι σε πολύ καλή κατάσταση σε κάνουν να απορείς, αν όλα ήταν «τέλεια», κι αν όχι τέλεια, αλλά όπως θα 'πρεπε να είναι (με τον ΟΑΣΘ), θα ήταν άραγε και τα υπόλοιπα λεωφορεία έτσι;
Ότι μπορούν κάνουν. Δεν έγιναν πλήρη ανακατασκευή κάποιες βίδες πάλι δεν της στερέωσαν καλά χωρία και είχε ένα θεματάκι το 477 με τα φρένα. Αλλά μόνο και μόνο ότι πολλά λεωφορεία βάφτηκαν και αλλάχτηκαν τα καλύμματα με μηδενική επιδότηση παρακαλώ συν και ότι οι άνεργοι δεν πληρώνουν εισιτήριο και ότι οι έλεγχοι περιορίστηκαν (κακώς) δείχνει μια ικανή διοίκηση τουλάχιστον καλύτερη από την προηγούμενη.
Ένα ακόμα τελευταίο που το φώναζα, πολλά χρόνια εδώ μέσα στο forum και καλά τα έλεγα είναι, η κατανομή του στόλου και με δικαίωσε η διοίκηση του Στέλιου Παπά. Εξασφαλίζοντας μικτά τόσο την Δυτική Θεσσαλονίκη όσο και την Ανατολική Θεσσαλονίκη με καλά λεωφορεία ειδικά την μαγκιά που έκανε με το 32 με b9LA και citaro, το 21 με citelis-cityclass,27 με citaro,57-58 με 100αρια στα οποία έχω και πάλι ένσταση και στην ανταλλαγή οχημάτων του 28 με του 11. Ειδικά στην τελευταία με δικαιώνει και πάλι με το βήμα των cityclass. Για τον ίδιο λόγο που έχουν 64 και 85 ανηφορικές γραμμές με cityclass(ορθώς). Για το πως θα τα είχα τα οχήματα; Όπως τα έχει η τωρινή διοίκηση και ακόμα καλύτερα αφήνοντας τους πάντες ικανοποιημένους όπως τα έλεγα παλιά και τα λέω και τώρα. Όσο για τους ''αφελής'' που χαίρονται δεν ονομάζονται έτσι. Η σωστή ονομασία είναι μερίδα ικανοποιημένων κατοίκων Δυτικής Θεσσαλονίκης που επιτέλους καιρός ήτανε να μετακινηθούν σαν άνθρωποι και όχι σαν ζώα όπως τα είχανε κάνει οι προηγούμενοι