Μπραβο σ αυτους που κανουν την δουλεια τους.
Φυσικα για οσους δεν μπορουν να καταλαβουν τι σχεση εχει το 040 ή και το Α2 με τον ΗΣΑΠ να πω πως ο κοσμος που κανονικα θα χρησιμοποιουσε τον ΗΣΑΠ με ανταποκριση λεωφορειο και μετα παλι ΗΣΑΠ προτιμα να χρησιμοποιησει μια και καλη τα 040/Α2 (γι αυτους που θελουν να κατευθυνθουν προς Γλυφαδα/Βουλα και κανονικα θα επαιρναν ΗΣΑΠ και Α1/Ε1 υστερα) κλπ ωστε να αποφυγει τις ανταποκρισεις.
Αυτο δεν ηταν κατι που ειχαν προβλεψει στον ΟΑΣΑ οταν σχεδιαζαν τις αλλαγες για τον ΗΣΑΠ. Κακως, ισως. Ο Ελληνας εχει ενα κοινο γνωρισμα, θελει οσο το δυνατον λιγοτερες ανταποκρισεις, γι αυτο επρεπε να εχει δοθει μεγαλη βαρυτητα σε γραμμες που θα μπορουσαν χωρις ανταποκρισεις να υποκαταστησουν τη δουλεια του ΗΣΑΠ (βλεπε 040, Α2 κλπ) ταυτοχρονα με τις αναγκαστικες εκτακτες δρομολογησεις λεωφορειων.
Φυσικα για οσους δεν μπορουν να καταλαβουν τι σχεση εχει το 040 ή και το Α2 με τον ΗΣΑΠ να πω πως ο κοσμος που κανονικα θα χρησιμοποιουσε τον ΗΣΑΠ με ανταποκριση λεωφορειο και μετα παλι ΗΣΑΠ προτιμα να χρησιμοποιησει μια και καλη τα 040/Α2 (γι αυτους που θελουν να κατευθυνθουν προς Γλυφαδα/Βουλα και κανονικα θα επαιρναν ΗΣΑΠ και Α1/Ε1 υστερα) κλπ ωστε να αποφυγει τις ανταποκρισεις.
Αυτο δεν ηταν κατι που ειχαν προβλεψει στον ΟΑΣΑ οταν σχεδιαζαν τις αλλαγες για τον ΗΣΑΠ. Κακως, ισως. Ο Ελληνας εχει ενα κοινο γνωρισμα, θελει οσο το δυνατον λιγοτερες ανταποκρισεις, γι αυτο επρεπε να εχει δοθει μεγαλη βαρυτητα σε γραμμες που θα μπορουσαν χωρις ανταποκρισεις να υποκαταστησουν τη δουλεια του ΗΣΑΠ (βλεπε 040, Α2 κλπ) ταυτοχρονα με τις αναγκαστικες εκτακτες δρομολογησεις λεωφορειων.