06-12-2017, 08:30 PM
(06-12-2017, 07:11 PM)panahs Έγραψε: επισης γιατι σε αναγκαζουν να αγορασεις αμεσως μηνιαια καρτα ? (στο φιλο μου ειπαν ξερετε δεν γινεται να βγαλετε διχως κομιστρο μεσα, καπως ετσι, παλι καλα που ειχαμε μετρητα πανω μας γτ δεν δεχονται pos και αντε να βρεις ατμ κοντα)
Έχει καταργηθεί η υποχρέωση να αγοράσει κόμιστρο με την έκδοση της προσωποποιημένης κάρτας ήδη από τα μέσα Οκτώβρη. Άλλωστε και αυτές που εκδίδονται με κατάθεση φακέλου με τα δικαιολογητικά είναι αφόρτιστες.
Επειδή δεν έχω κάνει πρόσφατα αγορά από εκδοτήριο, αυτό που δεν κάνουν συναλλαγές με POS είναι καινούριο κόλπο; Οι μικροέμποροι δηλαδή να είναι υποχρεωμένοι να δέχονται συναλλαγές με χρεωστικές-πιστωτικές και ο ΟΑΣΑ να το αρνείται;
(06-12-2017, 06:48 PM)kostas260 Έγραψε: π.χ. εκδοτήρια που άμα θες να βγάλεις ένα εισητήριο και όχι περισσότερα, να μην σου βγάζουν
Εάν δεν υπάρχει κάποια εσωτερική οδηγία, τα εκδοτήρια είναι υποχρεωμένα να εκδίδουν-επαναφορτίζουν ΟΛΑ τα κανονικά ή μειωμένα εισιτήρια-κάρτες και σε athena card (εκδίδουν και ανώνυμες εκτός από προσωποποιημένες) και σε athena ticket. Γιατί δε δοκιμάζεις να επικοινωνήσεις με τον ΟΑΣΑ και να αναφέρεις το συμβάν (που, πότε, τι έγινε κλπ) είτε για να σου επιβεβαιώσουν ότι όντως ο υπάλληλος ενήργησε σωστά, είτε για να διερευνήσουν το συμβάν.