28-11-2017, 01:47 AM
(27-11-2017, 09:12 PM)MrVanHool Έγραψε: Η κατάσταση στην Μάνδρα είναι πολύ χειρότερη ακόμα και σήμερα, απ'οτι φαίνεται. Η Β.Κοροπουλη είναι σκαμμενη, με τρύπες σε πολλά σημεία, ενώ στην ίδια κατάσταση είναι και η Αγίας Αικατερίνης και όλος ο δρόμος μέχρι την πλατεία στο σχολείο με τις "ταβέρνες" της Μάνδρας.
Εγώ θυμάμαι πρόπερσι όταν κατέρρευσε η γέφυρα της Λάμπρου Κατσωνη, που ο ΟΑΣΑ έσπευσε αμέσως να βγάλει δελτίο τύπου για την διακοπή λειτουργίας του 024 και λίγες μέρες αργότερα για να βρει λύση, για μια γραμμή που δεν την χρησιμοποιεί σχεδόν κανείς..
Και εδώ, ενώ εδώ και τόσες μέρες, τα λεωφορεία δεν φτάνουν στην Μάνδρα (την Τετάρτη εκείνη μάλιστα, λειτουργούσε μόνο το 864, πρακτικως) και ενώ μιλάμε για μια περιοχή που δοκιμάστηκε τόσο άσχημα, ο ΟΑΣΑ αφαντος..
Η αδιαφορία του ΟΑΣΑ για τη Μάνδρα είναι εμφανής και μόνο από το φωτογραφικό καρέ που δείχνει τον Μαρινάκη να περπατάει στην Κοροπούλη το Σάββατο 25/11, δέκα ολόκληρες ημέρες μετά το τραγικό πρωινό, και πίσω του να βρίσκεται ο ετοιμόρροπος στύλος της τηλεματικής παρατημένος στη στάση στην Πλατεία της Μάνδρας. Μάλλον έχει στη Μετσόβου είναι αγχωμένοι για να κυλάνε όλα καλά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και κανένας δε σκέφτηκε να πάει να μαζέψει ότι τους άνηκε και το κατέστρεψε ο χείμαρρος.
Πάντως εν αντιθέσει με την περίπτωση της Λ. Κατσώνη στους Αγ. Αναργύρους που υπήρχε εναλλακτική (η διαδρομή του Γ10), αυτή τη στιγμή ένα λεωφορείο μπορεί να φτάσει στη Μάνδρα μέσω της Στρ. Ρόκκα, αλλά τουλάχιστον από την Κοροπούλη είναι αδύνατον να επιστρέψει (την εικόνα που περιγράφεις την είδα με τη μάτια μου την Παρασκευή και είναι πραγματικά απερίγραπτη και συνάμα οδυνηρή). Και προφανώς τη στιγμή που δεν έχει ολοκληρωθεί καν η απομάκρυνση των ερειπίων, δε νομίζω πως αναμένεται άμεσα να επανέλθουν τα λεωφορεία εντός της Μάνδρας.