16-11-2017, 01:20 PM
Το φιάσκο συνεχίζεται! Ουρές παντού μπροστά στα λιγοστά αυτόματα μηχανήματα που φτάνουν τα 5-6/σταθμό σε Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα, Μοναστηράκι, Δάφνη και στους υπόλοιπους σταθμούς περιορίζονται στα 2-3 ή ακόμα και μόνο 1 μηχάνημα σε μερικούς (Περιστέρι, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Αγ. Ιωάννης).
Κατά τ' άλλα ο ΟΑΣΑ ενημέρωνε προχθές για συνολικά 300 αυτόματα μηχανήματα έκδοσης-φόρτισης ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΑΣΑ (Μετρό, Τραμ, εξωτερικοί χώροι), όταν μόνο στις γραμμές 1, 2 και 3 του Μετρό υπήρχαν εγκατεστημένα 294 αυτόματα μηχανήματα έκδοσης χάρτινου εισιτηρίου (βάσει της πιο πρόσφατης προκήρυξης τον περασμένο Μάρτιο) και εύκολα μπορεί να υπολογίσει κάποιος πόσα υπήρχαν στο Τραμ (48 στάσεις x 2 μηχανήματα = ~96 μηχανήματα) και να συνειδητοποιήσει για πόσο μεγάλη διαφορά μιλάμε και ειδικά όταν όλα τα εκδοτήρια Μετρό που δεν έχουν ΤΕΚ για να εκδίδουν προσωποποιημένες athena card έχουν κλείσει από τις 5 Οκτωβρίου και ο ΟΑΣΑ δε μπήκε καν στον κόπο να δώσει λίστα με τα 200 περίπτερα που έχουν συσκευή επαναφόρτισης καρτών.
Οι επιβάτες παραμένουν έρμαια ανεύθυνων ηγεσιών σε Υπουργείο Μεταφορών και ΟΑΣΑ και τα χειρότερα τη Δευτέρα με κλείσιμο πυλών και είσοδο όσων δεν έχουν ηλεκτρονικό εισιτήριο ή κάρτα από δύο πύλες/σταθμό!
Κατά τ' άλλα ο ΟΑΣΑ ενημέρωνε προχθές για συνολικά 300 αυτόματα μηχανήματα έκδοσης-φόρτισης ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΑΣΑ (Μετρό, Τραμ, εξωτερικοί χώροι), όταν μόνο στις γραμμές 1, 2 και 3 του Μετρό υπήρχαν εγκατεστημένα 294 αυτόματα μηχανήματα έκδοσης χάρτινου εισιτηρίου (βάσει της πιο πρόσφατης προκήρυξης τον περασμένο Μάρτιο) και εύκολα μπορεί να υπολογίσει κάποιος πόσα υπήρχαν στο Τραμ (48 στάσεις x 2 μηχανήματα = ~96 μηχανήματα) και να συνειδητοποιήσει για πόσο μεγάλη διαφορά μιλάμε και ειδικά όταν όλα τα εκδοτήρια Μετρό που δεν έχουν ΤΕΚ για να εκδίδουν προσωποποιημένες athena card έχουν κλείσει από τις 5 Οκτωβρίου και ο ΟΑΣΑ δε μπήκε καν στον κόπο να δώσει λίστα με τα 200 περίπτερα που έχουν συσκευή επαναφόρτισης καρτών.
Οι επιβάτες παραμένουν έρμαια ανεύθυνων ηγεσιών σε Υπουργείο Μεταφορών και ΟΑΣΑ και τα χειρότερα τη Δευτέρα με κλείσιμο πυλών και είσοδο όσων δεν έχουν ηλεκτρονικό εισιτήριο ή κάρτα από δύο πύλες/σταθμό!