10-11-2017, 06:26 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-11-2017, 06:34 PM από george-oasth.)
Μετονομαστηκε η γραμμη 52 σε Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ- Α.Τ.Ε.Ι.-ΣΙΝΔΟΣ
Αυτο που λες για το σασμαν και για τις ανηφορες δεν το ξερω,αν και θα το ρωτησω σε καποιες πηγες μου μεσα στο αμαξοστασιο...
Για τα europolis για το 15 συμφωνω...Καλυτερα να μπαινουν 12μετρα...Για το 16 ρωτησα και μου ειπαν οτι μπαινει 11μετρο λογω ελλειψης των europolis! Βεβαια το 11 μετρο χωραει οριακα...Δεν εχω εικονα της γραμμης και δεν μπορω να επιμεινω αν ειναι καλυτερο το europolis η το 11μετρο η το 12μετρο
Οι δρομολογησεις γινονται λογω ελλειψεως καποιων οχηματων την ωρα που πανε να βγουν οι συγκεκριμενοι οδηγοι απο το αμαξοστασιο...Για παραδειγμα το 113 βγηκε στην θεση του 210 και το 260 βγηκε στην θεση του 219
(09-11-2017, 09:24 AM)galatas_giorgos Έγραψε: Καλημέρα! Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που έχουν γίνει άνω κάτω οι δρομολογήσεις των λεωφορείων στις γραμμές. Τουλάχιστον να βγεί κάτι ουσιώδες από όλο αυτό. Τι εννοώ;Οι δρομολογησεις εγιναν για να παρουν καποιες γραμμες νεοτερα ηλικιακα λεωφορεια...
Α. Ας σπάσουν οι γραμμές στο άνοιγμα και το κλείσιμο,π.χ. από Βουλγαρη να ανοίγει από Φοίνικα και από ΚΤΕΛ να ανοίγει από Σταυρούπολη και το ανάποδο στο κλείσιμο.Τι θα κερδίσουμε; Μείωση κενών χιλιομέτρων και μείωση κενού χρόνου οδηγών και ίσως αυτός ο χρόνος να μπορεί να μπεί σε δρομολόγηση.
Β. Παλιότερα είχε συζητηθεί εδώ μέσα το θέμα με τα Volvo 651++, δηλαδή οτι είναι παραγελλία με διαφορετικό βήμα σασμάν για να μην καταπονούνται μηχανικά στις ανηφόρες. Τώρα ξαφνικά παύει να ισχύει αυτό; Τα 120++ μπορούν να ανταπεξέλθουν ή θα πάρουν οι οδηγοί το σασμάν στα χέρια; Αφού έχουν τέτοια ιδιαιτερότητα τα 651++ γιατί δεν δρομολογούνται σε υπόλοιπες γραμμές με ανηφόρα όπως 25, 15, 60, 35;
Γ. Ήμαρτον πια με αυτά τα Europolis. Θεωρώ πως ήταν κακή επιλογή η δρομολόγησή τους σε αυτές τις γραμμές. Δεν είναι τυχαίο πως από τότε που δρομολογήθηκαν στις γραμμές 15 και 16, η πληρότητα των γραμμών αγγίζει το 96% ( σύμφωνα με παλιά έρευνα του ΣΑΣΘ ). Στο δια ταύτα, αφού υπάρχουν , ας δρομολογηθούν σε γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση όπως 42,55,53,4,59,43,92,90. Τι θα μπεί στο 15; κάποια από τα 651++ Τι θα μπεί στο 16; τα 251-255 θεωρώντας πως δεν εξυπηρετούν τίποτα στο 40. Όσο για τον αν χωράνε στην Ευαγγελίστρια, με 30 κώνους λύνεται το πρόβλημα και να μην ξεχνάμε πως είναι μια ιδρυτική γραμμή πού πάντα είχε 12μετρα και κατέληξε τις προηγούμενες μέρες να μην εξυπηρετήται από λεωφορεία.
Sorry, για το μέγεθος του post αλλά είμαι λίγο αγανακτησμένος με αυτά που βλέπω.
Αυτο που λες για το σασμαν και για τις ανηφορες δεν το ξερω,αν και θα το ρωτησω σε καποιες πηγες μου μεσα στο αμαξοστασιο...
Για τα europolis για το 15 συμφωνω...Καλυτερα να μπαινουν 12μετρα...Για το 16 ρωτησα και μου ειπαν οτι μπαινει 11μετρο λογω ελλειψης των europolis! Βεβαια το 11 μετρο χωραει οριακα...Δεν εχω εικονα της γραμμης και δεν μπορω να επιμεινω αν ειναι καλυτερο το europolis η το 11μετρο η το 12μετρο
(07-11-2017, 03:09 PM)vard_57 Έγραψε: Εχθές 6/11/17, στην γραμμή 81Β έκανε την εμφάνισή του το 124! Να φανταστώ δεν θα είναι μόνιμο, αφού τα 100στάρια είναι στα 57-58Σημερα 10/11 στο 81/89 εχουν το 113 και στο 12 το 937...
Οι δρομολογησεις γινονται λογω ελλειψεως καποιων οχηματων την ωρα που πανε να βγουν οι συγκεκριμενοι οδηγοι απο το αμαξοστασιο...Για παραδειγμα το 113 βγηκε στην θεση του 210 και το 260 βγηκε στην θεση του 219