22-10-2017, 09:00 PM
Κατάθεση φακέλου για ταχυδρομική αποστολή της athena card πλέον και στο Γραφείο Επικοινωνίας Κοινού της ΣΤΑΣΥ που βρίσκεται στον σταθμό του Συντάγματος, στη γωνία της εξόδου της Πλατείας με τον διάδρομο προς Πανεπιστημίου/Μεγάλη Βρετάνια. Λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή, 08:00-16:00. Απλά μέρα με τη μέρα γίνεται λιγότερο ασφαλή η επιλογή της διαδικασίας αυτής, αφού πλέον δεν είναι δεδομένη η παράδοση μέχρι την 1η Νοέμβρη.
Οι ουρές μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα και καλύτερα είναι να παροτρύνουμε συγγενείς, φίλους, γνωστούς να πηγαίνουν προετοιμασμένοι στο εκδοτήριο έχοντας μαζί τους συμπληρωμένη και εκτυπωμένη την αίτηση με το qr code από το athenacard.gr και όλα τα δικαιολογητικά (αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο, οποιοδήποτε έγγραφο που να έχει εκτυπωμένο τον ΑΜΚΑ και όχι χειρόγραφα γραμμένο, πάσο ή οτιδήποτε άλλο αποδεικνύει ότι είναι δικαιούχος μειωμένου εισιτηρίου).
Για τους ανέργους, τα ΑΜΕΑ και όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες δωρεάν μετακίνησης δεν έχει ανακοινωθεί έναρξη διαδικασιών. Ούτε και για όσους έχουν ετήσιες κάρτες ή και τρίμηνες-εξάμηνες έχει προγραμματιστεί άμεσα αντικατάσταση. Άρα μπάρες ανοιχτές σίγουρα και τον Νοέμβρη και δε χρειάζεται πανικός.
Καλό είναι να μην κρατάμε απόθεμα χάρτινων εισιτηρίων για να τα χρησιμοποιήσουμε αργότερα. Από Νοέμβρη έχει ήδη αποφασιστεί ότι εκδίδονται-επικυρώνονται μόνο ηλεκτρονικά εισιτήρια. Ας παροτρύνουμε τους γνωστούς μας και ιδιαίτερα τους ηλικιωμένους που αγοράζουν συνήθως εισιτήρια και τα κρατάνε για να τα έχουν ότι να τα χρησιμοποιήσουν το επόμενο διάστημα για να μη χρειαστεί να εμπλακούν σε διαδικασίες αντικατάστασης (αν τυχόν απαιτηθούν).
Καλό είναι επίσης να αρχίσουμε σιγά σιγά να εξοικειώνουμε τους μεγαλύτερους με τα νέα αυτόματα μηχανήματα. Δεν υπάρχουν μόνο στους σε Μετρό και Τραμ, αλλά και σε κεντρικά σημεία που είναι σε απόσταση από ΜΣΤ. Ας θυμηθούμε ότι το "μαύρο" καλοκαίρι του 2015 η χρεωστική κάρτα έγινε προέκταση των χεριών μας μέσα σε ελάχιστα 24ωρα και με το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού όλων των ηλικιών να μην είχε κάνει συναλλαγές με αυτή ποτέ.
Οι ουρές μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα και καλύτερα είναι να παροτρύνουμε συγγενείς, φίλους, γνωστούς να πηγαίνουν προετοιμασμένοι στο εκδοτήριο έχοντας μαζί τους συμπληρωμένη και εκτυπωμένη την αίτηση με το qr code από το athenacard.gr και όλα τα δικαιολογητικά (αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο, οποιοδήποτε έγγραφο που να έχει εκτυπωμένο τον ΑΜΚΑ και όχι χειρόγραφα γραμμένο, πάσο ή οτιδήποτε άλλο αποδεικνύει ότι είναι δικαιούχος μειωμένου εισιτηρίου).
Για τους ανέργους, τα ΑΜΕΑ και όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες δωρεάν μετακίνησης δεν έχει ανακοινωθεί έναρξη διαδικασιών. Ούτε και για όσους έχουν ετήσιες κάρτες ή και τρίμηνες-εξάμηνες έχει προγραμματιστεί άμεσα αντικατάσταση. Άρα μπάρες ανοιχτές σίγουρα και τον Νοέμβρη και δε χρειάζεται πανικός.
Καλό είναι να μην κρατάμε απόθεμα χάρτινων εισιτηρίων για να τα χρησιμοποιήσουμε αργότερα. Από Νοέμβρη έχει ήδη αποφασιστεί ότι εκδίδονται-επικυρώνονται μόνο ηλεκτρονικά εισιτήρια. Ας παροτρύνουμε τους γνωστούς μας και ιδιαίτερα τους ηλικιωμένους που αγοράζουν συνήθως εισιτήρια και τα κρατάνε για να τα έχουν ότι να τα χρησιμοποιήσουν το επόμενο διάστημα για να μη χρειαστεί να εμπλακούν σε διαδικασίες αντικατάστασης (αν τυχόν απαιτηθούν).
Καλό είναι επίσης να αρχίσουμε σιγά σιγά να εξοικειώνουμε τους μεγαλύτερους με τα νέα αυτόματα μηχανήματα. Δεν υπάρχουν μόνο στους σε Μετρό και Τραμ, αλλά και σε κεντρικά σημεία που είναι σε απόσταση από ΜΣΤ. Ας θυμηθούμε ότι το "μαύρο" καλοκαίρι του 2015 η χρεωστική κάρτα έγινε προέκταση των χεριών μας μέσα σε ελάχιστα 24ωρα και με το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού όλων των ηλικιών να μην είχε κάνει συναλλαγές με αυτή ποτέ.