13-08-2017, 01:05 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-08-2017, 01:28 AM από george-oasth.)
(02-08-2017, 03:49 PM)garvanitis Έγραψε: Και πού είναι το παράξενο; Όλα τα αυτοκίνητα πάνε σε όλες τις γραμμές... Αμάξι του Φοίνικα είναι στην τελική ανάλυση...Αμάξι του φοίνικα είναι το 405;;; Εγώ έχω την εντύπωση ότι είναι της Σταυρούπολης!
(02-08-2017, 03:49 PM)garvanitis Έγραψε: Και πού είναι το παράξενο; Όλα τα αυτοκίνητα πάνε σε όλες τις γραμμές... Αμάξι του Φοίνικα είναι στην τελική ανάλυση...Αμάξι του φοίνικα είναι το 405;;; Εγώ έχω την εντύπωση ότι είναι της Σταυρούπολης!
(13-08-2017, 01:05 AM)george-oasth Έγραψε: Αμάξι του φοίνικα είναι το 405;;; Εγώ έχω την εντύπωση ότι είναι της ΣταυρούποληςΣτο 3 και στο 6 φυσικά δεν θα διανοηθούν να βάλουν μικρό οχήμα...Μόλις μπει θα βγει κατευθείαν! Μέχρι και στο 7 citaro βάζουν...Βέβαια στο 7 χωράει το Μερσεντές...στο 32 όχι βέβαια...
[quote='george-oasth' pid='36002' dateline='1502575505']
Αμάξι του φοίνικα είναι το 405;;; Εγώ έχω την εντύπωση ότι είναι της Σταυρούπολης!
[quote='O530lover' pid='35933' dateline='1501773612']
Αυτό στο οποίο αναφέρομαι είναι ο ισχυρισμός ότι τα μερίσματα των μετόχων εξασφαλίζονται, είτε ο οργανισμός είναι κερδοφόρος είτε όχι. Αν είναι μέρος του "σανού", απολογούμαι.
Ποτέ, και καμία. Για την ακρίβεια, η άλλη πρόταση που διάβασα ήταν να αναλάβουν οι δήμοι τη συγκοινωνία, μπροστά στην οποία η πρόταση Σπίρτζη φαίνεται σοβαρότατη.
Ένα υπόγειο τραμ παιδεύουμε εδώ και δέκα χρόνια (με προοπτική να γίνουν τουλάχιστον δεκαπέντε); Για ποιο λόγο τότε δεν επιλέχθηκε εξαρχής να γίνει υπέργειο (αν υπάρχει κάποιος λόγος πέρα απ'το να κονομήσουν διάφοροι);
Αν σε αυτή τη χώρα μας περίσσευαν οι άνθρωποι με στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα, δε θα συνεχίζαμε να βγάζουμε τις (με καταπληκτική συνέπεια άχρηστες και επικίνδυνες) κυβερνήσεις που βγάζουμε.
Τελικά, στο θέμα του 32 (από το οποίο ξεκίνησε η συζήτηση), ενώ υπήρξαν και άλλες περίοδοι με εκτεταμένη χρήση 12μετρων (χαρακτηριστικά θυμάμαι το χειμώνα 2013/14, όπου είχαν εμφανιστεί μέχρι και στο 12), πάντα επέστρεφε στα αρθρωτά. Επομένως, οι άνθρωποι του ΟΑΣΘ για όλα αυτά τα χρόνια από το 1998 δεν καταλάβαιναν ότι στη γραμμή αυτή τα αρθρωτά καταπονούνται, ή θεωρούσαν ότι είναι καλύτερα να καταπονούνται τα οχήματα για να εξυπηρετηθεί η επιβατική κίνηση;
Πέραν ότι και σε άλλες γραμμές υπάρχουν εκτεταμένα τμήματα όπου αρθρωτά διέρχονται από στενούς συνοικιακούς δρόμους με πολλές στροφές (12 μετά την Παπάφη, 6 μετά την Πόντου, ακόμα και η "παραδοσιακή" επιστροφή του 3 προς Φοίνικα από Δελφών-Κηφισιάς-Αιγαίου έχει ζόρικα σημεία και ειδικά χάρη στις λαμαρίνες του "υπόγειου τραμ"), παρ'όλα αυτά προφανώς δε θα διανοηθεί κανείς να βάλει 12μετρα λεωφορεία στο 3, το 6 και το 12.
Η μόνη περίπτωση να λειτουργήσει το σύστημα χωρίς αρθρωτά, είναι να "σπάσει" η γραμμή σε δύο τμήματα, όπου το ένα είναι το 32 από Εύοσμο μέχρι Αγνό και στη συνέχεια απευθείας από Λαγκαδά, και το άλλο είναι το τμήμα Ξηροκρήνη-Αμπελόκηποι-Σταυρούπολη μέχρι Αγνό (με επιφύλαξη καθώς έχω κάποιο διάστημα να περάσω-χρησιμοποιώ τη γραμμή από Αμπελόκηπους προς κέντρο, χώρος για αφετηρία υπάρχει στο οικόπεδο του πάλαι ποτέ Καλύβα). Ωστόσο κι αυτή η λύση τελικά α) θα απαιτεί περισσότερα ή τουλάχιστον τα ίδια οχήματα, β) χαλάει τη σύνδεση μεταξύ Αμπελοκήπων και Ευόσμου (η οποία εξυπηρετείται βέβαια και από το 21).
Απάντηση οδηγού του φοίνικα σε συζήτηση μας...
Εγώ:Γιατί δεν δίνουν αυτά τα καινούργια Μερσεντές στα δυτικά; Δεν χωράνε;;;η υπάρχει κίνδυνος για τους καθρέφτες τους;
Οδηγός:Παντού χωράνε τα Μερσεντές...ακόμη και στο 19!πόσο μάλλον στο 32...Αλλά τα κέντρα αποφάσεων θέλουν τα καλά οχήματα ανατολικά...και αν έχεις ακούσει κανέναν να λέει για καθρέφτες ότι θα σπάσουν στο 32 πες του να κόψει τις 'παπατζες' Δούλευα στο 32 και την ξέρω πολύ καλά την γραμμή..μεχρι που πήγα ανατολικά γιατι δεν μπορούσα με όλα τα παλιά και 12μετρα οχήματα που έδιναν.
Για 12 μετρα οχήματα δεν κάνει,σύμφωνα με τον κόσμο που περιμένει στις στάσεις!