03-08-2017, 05:39 PM
(03-08-2017, 11:02 AM)O530lover Έγραψε: Παρακολουθώντας τα σχετικά με τις συγκοινωνίες της Αθήνας θέματα, κι εγώ απορούσα γιατί θέλουμε να αντικαταστήσουμε την (ομολογουμένως παγκοσμίως πρωτότυπη) κατάσταση του κρατικοδίαιτου ιδιώτη που έχουμε τώρα, με κάτι που λειτουργεί ακόμα χειρότερα.
Όμως τα της Αθήνας, στη Θεσσαλονίκη, τα παρακολουθούμε 5-6 άτομα εδώ στο φόρουμ. Ο μέσος επιβάτης του ΟΑΣΘ, όταν του λες Αθήνα σκέφτεται το μετρό, και όταν βλέπει την εδώ κατάσταση βλέπει λαμαρίνες που θα γίνουν μετρό σε μια απροσδιόριστη ημερομηνία που διαρκώς αναβάλλεται, και λεωφορεία τα οποία αργούν και γεμίζουν υπερβολικά (μη μπαίνοντας στον κόπο να μάθει ότι στην "κρατική" Αθήνα, όποιος δεν έχει μετρό, βασίζεται σε λεωφορεία που αργούν και παστώνονται στο τετράγωνο, γιατί, στην τελική, δεν τον νοιάζει κιόλας).
Για αρχή να ξεκαθαρίσουμε κάτι... Δεν υπάρχει καμία παγκόσμια πρωτοτυπία στο θέμα ΟΑΣΘ, όπως δουλεύουν σε όλον τον πλανήτη οι συγκοινωνιακές επιχειρήσεις έτσι κάνει κι αυτός. Η καραμέλα αυτή είναι μέρος του σανού που διακινούνταν από συγκεκριμένες πηγές τους τελευταίους μήνες.
Στα υπόλοιπα τώρα... Ο μέσος επιβάτης ΔΕΝ ξέρει τι θέλει... Ειδικά ο κάτοικος της Θεσσαλονίκης που έχει την γκρίνια και την μιζέρια συνώνυμο. Και αν το καλοεξετάσεις μάλιστα αυτό που ζήτησε του έδωσε ο Σπίρτζης... Ποιο ήταν το θέμα; Πώς θα απαλλαγεί η πόλη από τον "κακό" ΟΑΣΘ. Απαλλάχτηκε! Αλλάζει όνομα, γίνεται ΑΣΥΘ. Διάβασες εσύ πουθενά στον τύπο της πόλης καμιά σοβαρή πρόταση; Εδώ κάποια ενημερωτική ιστοσελίδα της πόλης μου ζήτησε σχετικό άρθρο και όταν τους το έστειλα και είδαν ότι δεν βρίζω τον ΟΑΣΘ το "έκοψαν"!
Στα σχετικά με το μετρό τώρα, της Αθήνας έχει συχνά απαράδεκτες χρονοαποστάσεις ενώ της Θεσσαλονίκης όταν θα φύγουν οι λαμαρίνες θα ανακαλύψουμε ότι στην ουσία δεν θα είναι τίποτα περισσότερο από ένα υπόγειο τραμ.
Η συγκοινωνία μιας πόλης είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας της και την αντιπροσωπεύει απόλυτα πάντοτε. Σε μια κοινωνία ανοήτων λοιπόν όποιος έχει την εξουσία τους φορτώνει ότι θέλει... Μετά απλώς πληρώνουν τις συνέπειες, έτσι κι αλλιώς αν δεν πάθουν δεν θα μάθουν... Και εδώ που τα λέμε υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος με στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα που πιστεύει ότι θα βελτιωθεί το έργο ή ότι δεν θα αυξηθούν κόστος εκτέλεσης και κόμιστρο;