03-08-2017, 12:51 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-08-2017, 12:58 AM από O530lover.)
(02-08-2017, 08:15 PM)garvanitis Έγραψε: Τόσο το 32 όσο και το 34 είναι γραμμές για 12μετρα (όπως και ήταν εξάλλου μέχρι το 1998). Αν δεν αρέσει σε κάποιους ας φρόντιζαν να δημιουργήσουν υποδομές (δρόμους κλπ.) πριν χτίσουν όπως έχτισαν την περιοχή.
Το πώς ήταν μέχρι το 1998 δε βλέπω τι σχέση έχει με το σήμερα, αυτό που βλέπω είναι ότι οι γραμμές αυτές δεν βγαίνουν με 12μετρα, ακόμα και τώρα που είναι Αύγουστος και υποτίθεται ότι η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη. Το αν οι δρόμοι δεν είναι κατάλληλοι δεν εξηγεί την περίπτωση του 27, όπου επίσης κυκλοφορούν συχνά 12μετρα παρ'ότι όλη η διαδρομή είναι ένα ίσιωμα. Επομένως, αυτό που καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον, είναι ότι το πρωταρχικό ζήτημα είναι η επάρκεια των 18μετρων στο Αμαξοστάσιο Σταυρούπολης και όχι αν το 32 και το 34 είναι για 18μετρα ή όχι.
(02-08-2017, 08:15 PM)garvanitis Έγραψε: Τα Β10ΜΑ να λέτε ευχαριστώ που έχουν κλιματιστικό και κινούνται ακόμα (για όσο θα μπορούν να κινούνται τουλάχιστον).
Είναι δύσκολο, παρ'όλα αυτά, να διορθώσουν έστω και πρόχειρα ένα σωληνάκι που στάζει;
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;