02-08-2017, 09:30 PM
(02-08-2017, 08:15 PM)garvanitis Έγραψε: Τόσο το 32 όσο και το 34 είναι γραμμές για 12μετρα (όπως και ήταν εξάλλου μέχρι το 1998). Αν δεν αρέσει σε κάποιους ας φρόντιζαν να δημιουργήσουν υποδομές (δρόμους κλπ.) πριν χτίσουν όπως έχτισαν την περιοχή.
Πάντα ευθύνη ο άλλος ποτέ ο ΟΑΣΘ. Τότε γιατί πήρε το ρίσκο ο ΟΑΣΘ να βάλει τα 900αρια το 1998 στο 32;
(02-08-2017, 08:15 PM)garvanitis Έγραψε: Τα Β10ΜΑ να λέτε ευχαριστώ που έχουν κλιματιστικό και κινούνται ακόμα (για όσο θα μπορούν να κινούνται τουλάχιστον).Στο 72 όσες φορές πηγαίναμε για μπάνια ούτε ένα b10MA δεν είχε κλιματισμό. Θα χρυσοπληρώνουμε τον ΟΑΣΘ με μισθό 200€/μήνα τα πανάκριβα εισιτήρια του και θα λέμε και ευχαριστώ για τις συνθήκες SURVIVOR που προσφέρει τόσο σε B10MA όσο και b7L/LA. Η για να τα πω καλύτερα στο 80% της Δυτικής Θεσσαλονίκης
Για τα b7L/LA αν θέλουν να καλυτερέψουν τις συνθήκες τουλάχιστον να κάνουν τρύπες ακριβώς πάνω από τις θέσεις των επιβατών για να βγαίνει ο αέρας σωστά. Δεν μπορεί σε κάποια να είναι ανοιχτό το καπάκι από πάνω και να βγάζει αέρα. Ένα άλλο πράγμα που συμβαίνει στις θέσεις πίσω από το ντεπόζιτο στα 600αρια βγάζει αέρα ακριβώς κάτω από την κουρτίνα. Δεν μπορούν με αυτόν τον τρόπο να το κάνουν παντού, να βγάζει αέρα;
Αυτό με τα 56/27 δεν μπορούν να καταχωρήσουν μια γραμμή 56Β ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ-ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ να ξέρει ο κόσμος ότι θα πάει αμαξοστάσιο.Φυσικά θα το λέει και μέσα στο σύστημα αναγγελίας ΄΄Σας ενημερώνουμε ότι, η γραμμή αυτή τερματίζει στην Σταυρούπολη''.Ένα πράγμα σαν το 78/78Ν με τα εισιτήρια