08-04-2017, 01:08 AM
(07-04-2017, 02:22 PM)GiannisB Έγραψε: Δεν είπα ο κάθε βαρεμένος. Είπα για τους χομπίστες ή επαγγελματίες που ασχολούνται με τα λεωφορεία. Εξάλλου όλοι fun των citaro είμαστε όσοι ασχολούνται με τα λεωφορεία. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν θα ήταν κακό να τα μαθαίνουν ΟΛΟΙ για την κάθε βλάβη του κάθε λεωφορείου. Η κάθε βλάβη των λεωφορείων, αφορά ΟΛΟΝ τον κόσμο που πληρώνουν τόσο το εισιτήριο όσο και από τους φόρους τους και θα πρέπει να λογοδοτεί ο ΟΑΣΘ. Δεν μπορεί να ρωτάς τον οδηγό γιατί έμεινε το λεωφορείο στον δρόμο και να σου λέει ''Δεν σε αφορά.Είναι εσωτερική υπόθεση του οργανισμού''. Λέω να πάρω στο 2310 788 424εγω λεω να το παρεις αλλιως..........θα βρεις