30-11-2016, 02:54 AM
(30-11-2016, 02:41 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η λειτουργία του ΑΣΣΚ δε θα σημάνει κατάργηση του σώματος των ελεγκτών. Αντίθετα, μόλις ενοποιηθούν οι υπηρεσίες και με δεδομένο ότι στο Μετρό δε θα απαιτείται ο ίδιος (αν όχι και καθόλου) αριθμός ελεγκτών και ενδεχομένως να έχουμε και προσλήψεις, θα υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό ώστε να αρχίσει να μαζεύεται το πράγμα στα λεωφορεία.
Η εφαρμογή του μέτρου εισόδου από την πρώτη πόρτα σε κεντρικές γραμμές είναι κάτι που μόνο πρόβλημα θα προκαλέσει. Μπορεί κάλλιστα να εφαρμοστεί σε τοπικές γραμμές, στις οποίες ο αριθμός των επιβατών που εισέρχονται είναι πολύ μικρότερος, άρα δε θα προκαλείται καθυστέρηση στην επιβίβαση.
ΥΓ: Η τοποθέτηση μηχανημάτων στις μεσαίες και πίσω θύρες των οχημάτων θα έχει χρησιμότητα με την εφαρμογή της ζωνικής χρέωσης, αφού ο επιβάτης θα οφείλει να ακυρώσει την κάρτα του κατά την έξοδο για να δείξει την ολοκλήρωση της διαδρομής του και να χρεωθεί αναλογικά. Άλλωστε, αν προσέξεις τα μηχανήματα αυτά είναι στραμμένα προς το εσωτερικό του λεωφορείου, δείχνοντας ότι απευθύνονται σε επιβάτη που βρίσκεται εντός του οχήματος, ενώ αντίθετα το μηχάνημα της πρώτης πόρτας είναι στραμμένο προς το εξωτερικό.
Παγκόσμια πρωτοτυπία πάντως το να χτυπάς την κάρτα και στην έξοδο από το λεωφορείο... Σε όσες χώρες έχω χρησιμοποιήσει λεωφορείο, και πίστεψέ με είναι πάρα πολλές, χτυπάς την κάρτα μόνο στην είσοδο. Φυσικά το χτύπημα σε είσοδο και έξοδο γίνεται μόνο στα μετρό, όπως άλλωστε θα γίνει και εδώ.