12-07-2016, 03:46 PM
(12-07-2016, 03:05 PM)Vyroniotis Έγραψε: Εχουν κοψει ολες τις νταληκιες απο Α3,237,164
Και οχι απο το 250 που το χρησιμοποιουν 30 ατομα την μερα τωρα πια θα μπορουσε να κυκλοφορει τωρα το καλοκαιρι και με solaris urbino 6,8
Μόνο στο Α3 έχουν κοπεί, αν και σήμερα εμφανίστηκαν οι #455 και #578 ενώ το Σάββατο είχε την #519. Στα 164/237 κυκλοφορούν κανονικά κάθε μέρα και συνήθως είναι η πλειοψηφία.
Στα 242/250 όντως είναι σπατάλη οι GN αν και λογικά όπου να 'ναι θα ανασταλεί η λειτουργία τους.
(12-07-2016, 03:18 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: λιγότερο πλέον στο Α3, γιατί έχει φορτωθεί πλέον τις μετακινήσεις από Στ. Ελληνικό προς Γλυφάδα (μην ακούσω για 205, γελάει ο κόσμος! ) γιατί το 122 -πρέπει να- έχει τον χαρακτήρα μιας γραμμής για την εξυπηρέτηση του παραλιακού μετώπου από τη Γλυφάδα και κάτω και όχι για τοπικές μετακινήσεις μέσα στη Γλυφάδα.
Στις Σ. Καράγιωργα/Ναπ. Ζέρβα ουσιαστικά το 122 μαζί με το 205 είναι οι μόνες συνδέσεις με Μετρό/Παραλία. Το Α3 έχει κάτι παραπάνω από όσους είναι Ελληνικό και κατεβαίνουν προς Πλ. Γλυφάδας (το 205 από Ελληνικό για Πλ. Γλυφάδας σχεδόν κανένας δεν το χρησιμοποιεί). Στην κατεύθυνση προς Ελληνικό από Πλ. Γλυφάδας όμως, λίγοι περιμένουν το Α3 στο ρεύμα προς Βούλα. Γενικά και στις 2 κατευθύνσεις έχω παρατηρήσει ότι οι περισσότεροι προτιμούν το 122 παρότι είναι πήχτρα μονίμως.