(12-05-2016, 06:09 AM)pvuccino Έγραψε: Τέλεια! Σ' ευχαριστώ πολύ! Για το Ψάρι του Γ16 πρώτη φορά το ακούω! Καινούριο είναι; Και το 728;; Από Πλάτωνα προς Αθήνα;; Επίσης δεν το ήξερα! Αν και έχει ένα Μενίδι τέτοιες ώρες προς Αθήνα που γίνεται πάντα με γκαζιέρα Λιοσίων. Αυτό είναι και γράφει απλά Α10;;Όχι και τα δύο ισχύουν από δημιουργίας των γραμμών και πίσω!
Το 5αρι από το Ψάρι του Γ16 είναι ο λόγος που το 855 έχει πρώτο δρομολόγιο 0515 από Ασπρόπυργο (Πλατεία) προς Κυρηλλο, καθώς το κομμάτι Ψάρι-Ασπροπυργος το έχει κάνει το 5αρι του Κορμού! Και έτσι για την ιστορία, την 1/11/10 που έδωσαν για έναν μήνα τις βαρδιες του Γ' κυκλώματος του ΑΜ ΒΟΤ (προ ενοποίησεως των κυκλωματων) στο ΑΜ ΡΑΛ (που δεν έχει πάει ποτέ Θριασιο Πεδιο), ήταν και το 5αρι από το Ψάρι (της Μάνδρας, που εκτελείται σαν 817, ήταν από το Δ' του ΑΜ ΒΟΤ)
Για το άγνωστο 728, το 5αρι από τον Αγ. Ιωάννη Ρωσο εκτελείται μέχρι την Πλατεία Βάθη και από εκεί επιστρέφει κενό στον Κάραβο για 0630 729. Έπειτα, υπάρχει των 0530 από το Ν.Νεκροταφειο για Κάραβο, που φορτώνει 0545 από Κάραβο κανονικά.
Η αλήθεια όμως είναι πως το Α10 έχει 2 5άρια και από το Μεσονύχι και από τον Κάραβο, οπότε άσκοπο..
Τα 4 δρομολόγια καθόδου και 3 ανόδου με γκαζιερες του ΑΜ ΛΙΟ είναι από οχήματα του Γ9, δεν έχουν καποια σχέση.
(12-05-2016, 10:08 AM)Citaro Έγραψε: Πρώτον : γιατί υπάρχει απόκλιση στο γενικό ωράριο λειτουργίας των λεωφορείων (γενική πρώτη αναχώρηση 05:00 και γενική τελευταία 24:00) σε σχέση με το ωράριο του μετρό (γενική πρώτη 05:30, γενική τελευταία από Αθήνα 00:20).Στο πρώτο κομμάτι θα συμφωνήσουμε απόλυτα. Οι συγκοινωνιακες ανάγκες έχουν αλλάξει με την πάροδο των ετών, χωρίς όμως ο ΟΑΣΑ να θέλει να το δει.. Γραμμές σαν το 122, το Α7 για 2α Κρυονερίου η το 843 βλέπεις στο τελευταίο δρομολόγιο να γίνεται χαμός από κόσμο (μην πω και όρθιους και με πείτε υπερβολικό). Ομοίως, παραδοσιακά δρομολόγια φαίνεται πως δεν έχουν νόημα [301 μέχρι τις 2335, Πεντέλη με 4 γραμμές έως τις 2330 (2320 460, 2325 461, περίπου 2330 301, και ειδικά 2340 446 που δεν είναι από ΑΜ ΒΟΤ πια για να πρέπει να σχολανε όλες οι βαρδιες στο Μαρούσι, όπως εδώ και χρόνια γίνεται) η ακόμη και κάτι Κυριακές πρωί ακόμη και διακεντρικες γραμμες]. Οπότε σίγουρα θα έπρεπε να αναθεώρησουν κάποια πράγματα..
Ή για να το θέσω διαφορετικά : Εφ' όσον υπάρχει συγκοινωνιακή ανάγκη στις 5 το πρωϊ και έτσι βγάζουμε ένα σωρό γραμμές λεωφορείων εκείνη την ώρα, ποιός κρίνει ότι δεν υπάρχει ανάγκη για μετρό στο πρώτο μισάωρο μέχρι 05:30 ;; Και αντίστροφα : Αφού υπάρχει ανάγκη συγκοινωνίας με το μετρό μέχρι τις 00:20 από Σύνταγμα, γιατί δεν υπάρχει ανάγκη για λεωφορεία μετά τις 23:40, άντε βαριά 24:00 από τις κεντρικές αφετηρίες;;
Δεύτερον : Έστω ότι καλώς δεν βγαίνει το μετρό πριν τις 05:30 γιατί οι συρμοί θα πήγαιναν με 30-40 άτομα και η όλη δαπάνη είναι ασύμφορη. Το δέχομαι. Γιατί πρέπει αντ' αυτού να κατεβαίνουν ΟΛΕΣ οι παλιές ακτινικές γραμμές προς το κέντρο;; Δεν είναι εφικτή η οργάνωση μιας μετεπιβίβασης σε τακτή ώρα;; Μη μου πείτε ότι η κάθε γραμμή μεταφέρει τόσο κόσμο εκείνη την ώρα που δεν χωράει σε ένα αρθρωτό;;
Για τα 5άρια τώρα, επειδή έχω περιμένει στην Δάφνη, πρώτο είχε έρθει το 155 και μετά ένα Μπραχαμιωτικο. Αλλά και το 5αρι της Γλυφάδας, 0525-0530 είναι Δάφνη!
Το θέμα είναι πως αφενός η μετεπιβίβαση τέτοια ώρα είναι βαρβαρη και αφετέρου άσκοπη καθώς και να επιστρέψει πίσω, έχει βγει ήδη το δεύτερο λεωφορείο και η επιβατικη κίνηση δεν απαιτεί τεταρτα! Είναι μια απόσταση 9 λεπτών το Δάφνη-Ακαδημια και από την στιγμή που δεν έχουμε σοβαρή εταιρεία για ανταποκρισεις, θα γίνει μύλος..
Βέβαια, όντως είναι κάπως να βλέπεις όλα αυτά να κατεβαίνουν σχεδόν μαζί με 6-7 άτομα το καθένα. Αλλά δεν θα κερδίσεις και τίποτα.
Και μην ξεχνάμε πως δεν κατεβαίνουν όλων των περιοχών στην Αθήνα. Το 141, το 748 ακόμη και το 747 δεν κατεβαίνουν Αθήνα και το 24αρι της Λουτσας αφήνει Νομισματοκοπειο, στο πουθενά..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''