(03-03-2016, 02:23 PM)pvuccino Έγραψε: Πάντως αν θυμάστε, και οι αρχικές γραμμές του τραμ στη Ν.Σμύρνη ήταν σχεδόν εξ ολοκλήρου παράλληλες με τη γραμμή 110: Πλ.Κολοκοτρώνη-Ν.Σμύρνη-Παλ.Φάληρο και παρ' όλα η γραμμή δεν καταργήθηκε αμέσως. Μάλιστα ούτε καν καταργήθηκε λόγω χαμηλής επιβατικής κίνησης, αφού τα λεωφορεία ήταν γεμάτα. Καταργήθηκε γιατί απλούστατα κανείς δεν έμπαινε στα τραμ που κυκλοφορούσαν άδεια και (σωστά κατά τη γνώμη μου) ήθελαν η επένδυση που έκαναν να "βγάλει τουλάχιστον τα λεφτά της" αφού τα λεωφορεία του 110 μπορούσαν να κυκλοφορήσουν σε οποιαδήποτε άλλη γραμμή. Οπότε μην είμαστε και βέβαιοι ότι θα καταργηθούν με τη μία όλες οι γραμμές. Βέβαια τώρα διανύουμε μια εντελώς διαφορετική περίοδο που ο ΟΑΣΑ προσπαθεί να "κόψει" από παντού, αλλά και πάλι πιστεύω ότι αρχικά θα αφήσει τις γραμμές ως έχουν για να δει μετά αν κάποιες χρήζουν κατάργησης/αραίωσης κτλ. Αν και κατά τη γνώμη μου το πιο πιθανό να κοπεί στο Ν.Φάληρο είναι το 218 που έχει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια χάραξη με το τραμ και όχι τα Α1/Β1 κτλ που ξεκινούν από Ακτή Ξαβερίου.
Το 110 το θυμάμαι κι εγώ ότι πήγαινε πάντα γεμάτο σε σχέση με το ΤΡΑΜ και έχει λογική. Ήταν πιο γρήγορο γιατί δεν έκανε τις βόλτες του ΤΡΑΜ από το Φιξ μέχρι το Σύνταγμα και σε άφηνε σε πιο καλή θέση στο κέντρο. Το ΤΡΑΜ για μένα αν δεν επεκταθεί μέχρι Πεδίο του Άρεως για να έχει μια διακεντρική εξυπηρέτηση θα συνεχίσει να είναι τροφοδοτικό του μετρό στο Νέο Κόσμο.
Τώρα για τις γραμμές του Πειραιά, για μένα θα είναι λάθος να κοπεί το 218 στο Φάληρο, αφού κερδίζει ελάχιστα σε χρόνο διαδρομής ο ΟΑΣΑ και πολύ πιθανό να στερήσει επιβατική κίνηση από το 218. Αντίθετα μπορεί τα Α1 - Β1 και 130 να ξεκινούν από Ξαβέρη, αλλά δε νομίζω πως η Χατζηκυριακού και η Μιαούλη έχουν τόση ανάγκη από αυτές τις γραμμές. Μπορούν να καλύπτονται από 040 - 049 - 843 και τις λοιπές γραμμές μπαλαντέρ (827 - 828 - 859). Αυτοί που θα επιβαρυνθούν αρνητικά θα είναι τα στελέχη των ναυτιλιακών επιχειρήσεων στη Μιαούλη που θα πρέπει να περπατήσουν μέχρι το Ρολόι για να πάρουν το τραμ, αλλά εδώ θα έχουμε σημαντικό κέρδος από τη μείωση οχημάτων για τον ΟΑΣΑ.
(04-03-2016, 03:03 PM)CHRISTOS Έγραψε: Ποιός είπε οτι λεφτά (δεν) υπάρχουν ;
http://www.naftemporiki.gr/finance/story...ia-to-tram
Εξαιρετικός διαγωνισμός, μόνο που θα χρειαστούν νέα οχήματα αν και μόνο προχωρήσουν οι επεκτάσεις του ΤΡΑΜ. Εκτός και αν αποφάσισαν να διπλασιάσουν τα δρομολόγια στο υπάρχων δίκτυο (μαζί με την επέκταση του Πειραιά), οπότε δεν επαρκεί ο υπάρχων στόλος.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608