02-03-2016, 07:15 PM
(02-03-2016, 04:17 PM)CHRISTOS Έγραψε: 4. Το άλλο μέγα σκάνδαλο είναι να βλέπεις την πλήρη εγκατάλειψη της ηδη υπάρχουσας σύνδεσης του ΟΣΕ στον Αγιο Διονύση, οπου απο τη μια παρατηρεί κανεις εναν ερειπωμένο σταθμό, σκουριασμένες γραμμές και τον κόσμο που ειτε φτάνει, ειτε αναχωρεί μολις λίγα μέτρα απο το λιμάνι να ταλαιπωρείται ανάμεσα στις ουρές των ταξί και οποιουδήποτε άλλου ρυπογόνου μέσου.
5. Δεν γνωρίζω τον αριθμό των διαθέσιμων συρμών του τραμ, απλά διερωτώμαι δεν είναι λογικό να υπάρχει σε καθημερινή βάση ένας αριθμός που ειτε θα παρουσιάζουν βλάβες, ειτε θα γίνεται κάποια συντήρηση.
6. Τελικά το τραμ (οποτε και αν τελειώσει) θα δουλεύει ανταγωνιστικά με την (ηδη υποβαθμισμένη) γραμμή Α1 ;
4. Συμφωνώ απόλυτα. Ο ΟΣΕ όντας ίσως ο πιο απαράδεκτος οργανισμός στην Ελλάδα, έκρινε λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες ότι στο σταθμό του Αγ. Διονυσίου δεν μπορεί να προσεγγίσει η ηλεκτροκίνηση (εν μέρει σωστό γιατί μπλέκεται με το ασύμβατο δίκτυο του τρόλεϊ 17). Έτσι μιας και θεωρητικά θα είχαμε ηλεκτροκίνηση από τον Οκτώβριο του 2005 (σύμβαση 994/2005) θα έπρεπε να καταργηθεί ο σταθμός και να λειτουργεί μόνο ο σταθμός στην Κόνωνος (τέως σταθμός Πελοποννήσου) Εδώ αρχίζουν τα λάθη. Ο σταθμός της Κόνωνος δεν χωράει τη σύνθεση του IC, άρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από "προαστιακά" - τοπικά τραίνα. Το λιμάνι έχει μείνει χωρίς απευθείας σύνδεση με το υπεραστικό δίκτυο και λόγω αντιδράσεων των κατοίκων στα Σεπόλια (που θέλουν υπόγειο τραίνο) η ηλεκτροκίνηση δεν έχει προχωρήσει από το 2005 μέχρι και σήμερα. Πριν μερικούς μήνες υπογράφτηκε νέα σύμβαση και ελπίζω να δω να ξεκινούν εργασίες μπας και κατέβει ηλεκτρικό τραίνο στον Πειραιά.
5. Σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο η ανάγκη για εφεδρικούς συρμούς κινείται περίπου στο 10-20% των συνολικών οχημάτων ανάλογα με την αξιοπιστία των οχημάτων. Στο μετρό (το άλλο μισό της ΣΤΑ.ΣΥ) τηρείται αυτό το ποσοστό, αντίθετα από τον ΗΣΑΠ που είναι σε διαδικασία αποσύνθεσης.
6. Αυτό δεν το γνωρίζω, ίσως ούτε και ο ΟΑΣΑ. Η δική μου λογική λέει ότι θα κοπεί το Α1 και τα Β1 - 130 θα γίνουν τροφοδοτικά του ΤΡΑΜ. Ο ΟΑΣΑ έκανε σχεδόν 3 χρόνια να τοπικοποιήσει τις γραμμές του Περιστερίου στον Αγ. Αντώνιο. Τώρα τι θα κάνει με το ΤΡΑΜ...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608