02-03-2016, 04:17 PM
Δεν έχω την πρόθεση να κάνω κατάχρηση του φιλόξενου χώρου εδω, αλλά θα πρέπει να διευκρινίσουμε ορισμένα πράγματα που έχουν σχέση με την περιβόητη 'επέκταση' του τραμ στο κέντρο του Πειραιά :
1. Τα ατυχήματα που προανέφερα στην οδό Τσαμαδού, προκλήθηκαν εξ αιτίας της υπερφόρτωσης όλων των κάθετων δρόμων, αφου τα διάφορα οχήματα ψάχνουν απεγνωσμένα εναλλακτικούς τρόπους να γλυτώσουν τη 'ζούγκλα' που έχει δημιουργηθεί. Απλά να αναφέρω χθεσινή χρονομέτρηση στις 19.25 απο την οδό Ευαγγελιστρίας (στο ύψος του Τζάμπο) - Γρ. Λαμπράκη - Ελ. Βενιζέλου πάλι στο ίδιο ύψος το χρόνο ρεκορ των 22 (!!!) λεπτών.
2. Και οι δικές μου πληροφορίες λένε οτι το πρόγραμμα προέβλεπε την υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ στην Ομ. Σκυλίτση, το οποίο σκανδαλωδώς άλλαξε με αποτέλεσμα το απίστευτο μποτιλιάρισμα στην είσοδο προς Πειραιά ειδικά τις ώρες αιχμής.
3. Δεν ξέρω αν στην περίοδο του νεοπλουτισμού κάποιοι 'έπένδυσαν' στο να αγοράζουν και 1 και 2 και 3 αυτοκίνητα, προσωπικά σε 4μελή οικογένεια έχουμε ΕΝΑ και μοναδικό - πληρώνω σε μόνιμη βάση γκαραζ 500 μέτρα απο το σπίτι μου, ομως έχω δικαίωμα να προσεγγίσω εστω και για 2 λεπτά (για ώρα ανάγκης βρε αδελφέ !!) το σπίτι μου, πράγμα που αυτή τη στιγμή ουτε κατα φαντασία μπορεί να επιτευχθεί. Θα επαναλάβω οτι έχουν δικαίωμα κυκλοφορίας ΚΑΙ τα αυτοκίνητα. Δεν είναι δυνατόν να τα πάμε στη ... χωματερή εξ αιτίας του τραμ.
4. Το άλλο μέγα σκάνδαλο είναι να βλέπεις την πλήρη εγκατάλειψη της ηδη υπάρχουσας σύνδεσης του ΟΣΕ στον Αγιο Διονύση, οπου απο τη μια παρατηρεί κανεις εναν ερειπωμένο σταθμό, σκουριασμένες γραμμές και τον κόσμο που ειτε φτάνει, ειτε αναχωρεί μολις λίγα μέτρα απο το λιμάνι να ταλαιπωρείται ανάμεσα στις ουρές των ταξί και οποιουδήποτε άλλου ρυπογόνου μέσου.
5. Δεν γνωρίζω τον αριθμό των διαθέσιμων συρμών του τραμ, απλά διερωτώμαι δεν είναι λογικό να υπάρχει σε καθημερινή βάση ένας αριθμός που ειτε θα παρουσιάζουν βλάβες, ειτε θα γίνεται κάποια συντήρηση.
6. Τελικά το τραμ (οποτε και αν τελειώσει) θα δουλεύει ανταγωνιστικά με την (ηδη υποβαθμισμένη) γραμμή Α1 ;
1. Τα ατυχήματα που προανέφερα στην οδό Τσαμαδού, προκλήθηκαν εξ αιτίας της υπερφόρτωσης όλων των κάθετων δρόμων, αφου τα διάφορα οχήματα ψάχνουν απεγνωσμένα εναλλακτικούς τρόπους να γλυτώσουν τη 'ζούγκλα' που έχει δημιουργηθεί. Απλά να αναφέρω χθεσινή χρονομέτρηση στις 19.25 απο την οδό Ευαγγελιστρίας (στο ύψος του Τζάμπο) - Γρ. Λαμπράκη - Ελ. Βενιζέλου πάλι στο ίδιο ύψος το χρόνο ρεκορ των 22 (!!!) λεπτών.
2. Και οι δικές μου πληροφορίες λένε οτι το πρόγραμμα προέβλεπε την υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ στην Ομ. Σκυλίτση, το οποίο σκανδαλωδώς άλλαξε με αποτέλεσμα το απίστευτο μποτιλιάρισμα στην είσοδο προς Πειραιά ειδικά τις ώρες αιχμής.
3. Δεν ξέρω αν στην περίοδο του νεοπλουτισμού κάποιοι 'έπένδυσαν' στο να αγοράζουν και 1 και 2 και 3 αυτοκίνητα, προσωπικά σε 4μελή οικογένεια έχουμε ΕΝΑ και μοναδικό - πληρώνω σε μόνιμη βάση γκαραζ 500 μέτρα απο το σπίτι μου, ομως έχω δικαίωμα να προσεγγίσω εστω και για 2 λεπτά (για ώρα ανάγκης βρε αδελφέ !!) το σπίτι μου, πράγμα που αυτή τη στιγμή ουτε κατα φαντασία μπορεί να επιτευχθεί. Θα επαναλάβω οτι έχουν δικαίωμα κυκλοφορίας ΚΑΙ τα αυτοκίνητα. Δεν είναι δυνατόν να τα πάμε στη ... χωματερή εξ αιτίας του τραμ.
4. Το άλλο μέγα σκάνδαλο είναι να βλέπεις την πλήρη εγκατάλειψη της ηδη υπάρχουσας σύνδεσης του ΟΣΕ στον Αγιο Διονύση, οπου απο τη μια παρατηρεί κανεις εναν ερειπωμένο σταθμό, σκουριασμένες γραμμές και τον κόσμο που ειτε φτάνει, ειτε αναχωρεί μολις λίγα μέτρα απο το λιμάνι να ταλαιπωρείται ανάμεσα στις ουρές των ταξί και οποιουδήποτε άλλου ρυπογόνου μέσου.
5. Δεν γνωρίζω τον αριθμό των διαθέσιμων συρμών του τραμ, απλά διερωτώμαι δεν είναι λογικό να υπάρχει σε καθημερινή βάση ένας αριθμός που ειτε θα παρουσιάζουν βλάβες, ειτε θα γίνεται κάποια συντήρηση.
6. Τελικά το τραμ (οποτε και αν τελειώσει) θα δουλεύει ανταγωνιστικά με την (ηδη υποβαθμισμένη) γραμμή Α1 ;