12-07-2010, 04:51 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-07-2010, 05:05 AM από garvanitis.)
(07-07-2010, 06:00 PM)Cmaniac Έγραψε: το λεωφορειο ειχε διαθεση παντα, απο τις 850 μεχρι τις 2350 στροφες (που λεει ο λογος), κατι που με παραξενεψε και με εκανε να πιστευω για υψηλοτερη ιπποδυναμη απο την ονομαστικη εργοστασιακη του DAF.
Η απαραμιλλη ροπη των DAF.
(07-07-2010, 06:00 PM)Cmaniac Έγραψε: Μιας και επιασα τον κλιματισμο, δυστυχως εδω εχουμε καποια προβληματα, σε καποιες θεσεις η ρυθμιση της εντασης της ροης του αερα ειχε χαλασει και σε συνδυασμο με την ισχυρη ρυθμιση που ειχε θεσει ο οδηγος, καποιοι επιβατες εγιναν κυριολεκτικα παγακια (ευτυχως ημουν απο τους τυχερους και δουλευε αψογα το συστημα).
Δεν "παλευουμε" με τα χειριστηρια και δεν χαλανε...
Η κλιματιστικη μοναδα των Axial επισης ειναι για τροπικα κλιματα (εσκεμμενα)...
(07-07-2010, 06:00 PM)Cmaniac Έγραψε: Εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ειδα και εκει το γνωστο κλασσικο γνωρισμα που το εχουν μαλλον οι κινητηρες της DAF, ή μοιραια οι καροτσες που χρησιμοποιουν κινητηρες της DAF. Εκνευριστικο τρεμουλο στο ρελαντι, χωρις ομως να φερνει σε καμμια περιπτωση τις καταστασεις "Bova Futura" του 2004 και πριν (του 2009 ειναι αρκετα βελτιωμενο το αμαξι σε ολους τους τομεις) που εκει μιλαμε οτι παιζει ρυθμικα ολοκληρο το αμαξι..
Αναγκαιο κακο... Δεν υπαρχει τεχνικη δυνατοτητα να διορθωθει απολυτα...
(07-07-2010, 06:00 PM)Cmaniac Έγραψε: Κατι ακομα που μου εκανε σχετικα αρνητικη εντυπωση ειναι οτι στις μεγαλες ταχυτητες και στις μικροδιορθωσεις του τιμονιου μπορουσα να διακρινω ενα βαρκισμα (κινηση αριστερα-δεξια), το οποιο διορθωνοταν καπως βιαια απο την αναρτηση του αυτοκινητου, με αποτελεσμα να κουνιεται ο επιβατης. Δεν θελω να εισελθω περισσοτερο στο ζητημα, οσοι γνωριζουν και μπορουν να συνδυασουν τα στοιχεια ισως βρουν ευκολα γιατι συνεβαινε αυτο. Να αναφερω παντως οτι στις στροφες ειχε πολυ καλη συμπεριφορα, τοσο που... κοιμηθηκα :p
Το ζουμι της ιστοριας... Και που να δεις πως θα συμπεριφεροταν αν ηταν τριαξονικο... Βασικος κανονας στα λεωφορεια ειναι το οτι δεν αρμενιζουμε δεξια-αριστερα, ουτε βασανιζουμε το αμαξι με διορθωσεις. Λογω του μεγαλου μεταξονιου εχουμε τετοιες συμπεριφορες - δεν ειναι ανησυχιτικες για την ασφαλεια αν ειναι καθετο το αμαξι - ενω η αναρτηση εκανε ακριβως αυτο που επρεπε να κανει, να αποτρεψει το βαρκισμα (το οποιο ειναι το παλαντζο της καροτσας και οχι το αρμενισμα). Το γεγονος οτι σε αφησε να κοιμηθεις στις στροφες δειχνει το σωστο στησιμο στο δρομο καθως και τη στιβαρη δομη του αμαξωματος...
(07-07-2010, 06:00 PM)Cmaniac Έγραψε: Γενικη εικοναΠροκειται για ενα αμαξι του 2003. Το συγκεκριμενο μαλιστα εχει δοθει και σε μηνιαιο περιοδικο (Promotor) για δοκιμη. Μειονεκτημα στον κλιματισμο (οταν ειναι σε θεση να κανει "ψυγειο" το αμαξι χωρις να το επιβαρυνει δεν βλεπω, μαλλον θεμα χειρισμου του οδηγου πρεπει να ειναι.
Προκειται για ενα πολυ καλο αμαξι του 2003-2004, ανετο, με τα μειονεκτηματα του φυσικα, κυριως στη λειτουργια του κλιματισμου - πιθανοτητα σφαλματος του οδηγου σ' αυτο τον τομεα ειναι υπαρκτη, πολυ ικανο στο δρομο στα σιγουρα οπως φανηκε, με ευχαριστη εσωτερικη επενδυση, αλλα ο εσωτερικος σχεδιασμος του σου εδινε μια οψη "παλιου" και σιγουρα δεν αναδεικνυε αρκετα το ποσο καλο ειναι πραγματικα το αμαξι.
Αναφορικα με τον εσωτερικο σχεδιασμο, μιλαμε για αμαξι 7 ετων και ετσι πρεπει να κρινεται... Με τα δεδομενα της εποχης του. Αν παμε μαλιστα σχεδιαστικα τοτε πρεπει να μιλαμε για 2001. Σιγουρα ομως και για τα τοτε δεδομενα ηταν λιγακι "αναχρονιστικο" αλλα δεν ειναι upper class τουριστικο αλλα τριαστερο συγκοινωνιας...