09-07-2010, 08:01 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-07-2010, 08:04 PM από B10M-SB756.)
(09-07-2010, 07:31 PM)Cmaniac Έγραψε: οι πρωτες γκαζιερες της Renault ηρθαν το 2001, οποτε το 2002 που αναφερεις ηταν του κουτιου ακομα.Σωστος η παραγγελια εγινε το 99 σορυ.
(09-07-2010, 07:31 PM)Cmaniac Έγραψε: Θεωρω οτι το καυσιμο ειναι λιγο τραβηγμενο να "χανεται"Χανεται, θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι θελαμε 10 bar για να τα κατεβασουμε απο τα λιοσια και απο τις 1 το βραδυ μεχρι τις 4.30 - 5.00 το πρωι ειχαν φτασει στις 160. Δηλαδη 200-10= 190-30= 160 περιπου. Αρχικα σε καποια απο αυτα και επειτα σε ολα.
(09-07-2010, 07:31 PM)Cmaniac Έγραψε: Υπ οψιν, τα Diesel λεωφορεια που οδηγεις πληρουν προδιαγραφες Euro III, οταν λειτουργουν οπως πρεπει γιατι ενα πρωι στον Πειραια πηρε το ματι μου ενα να καπνιζει χειροτερα κι απο Ikarus με το που πατησε το γκαζιΝαι καποια στην πορεια ραγισαν κυλινδρο και εκοψαν στροφαλο λογω ελλατωματικης κατασκευης. Αφου εκαιγε νερο μαζι με λαδι λογικο δεν ειναι? Επισης εχε υποψιν οτι μιλαμε για κινητηρες με θαλαμο προκαυσεως και το χειμωνα μεχρι να φερουν μια καλη θερμοκρασια καπνιζουν.
(09-07-2010, 07:31 PM)Cmaniac Έγραψε: Κανε ορεξη, σου ρχονταιΘα εχουμε και ενα οφελος ομως..... θα γεμιζουμε τσαμπα τους αναπτηρες