B10M σε βρισκω αρκετα ψαγμενο, εγκυκλοπαιδικα να εχεις κατα νου οτι οι πρωτες γκαζιερες της Renault ηρθαν το 2001, οποτε το 2002 που αναφερεις ηταν του κουτιου ακομα.
Πλεον να ξερεις οτι οτι συστημα και σωληνακι υψηλης εχουν τα λεωφορεια αυτα ΧΑΝΕΙ.. Απο παντου κυριολεκτικα.
Θεωρω οτι το καυσιμο ειναι λιγο τραβηγμενο να "χανεται" αλλα δεν εχω απαιτησεις απο την γαλλικη αυτοκινητοβιομηχανια. Οπως μου ειπε ενας παλιος ΚΤΕΛατζης, "Γαλλικο μην παρεις ουτε κατσαρολα της γυναικας σου"..
Εχεις δικιο οσον αφορα την τεχνολογια Diesel. Πλεον δεν ειναι συμφερουσα η κυκλοφορια ενος CNG λεωφορειου της εποχης του 2001 αντι ενος λεωφορειου που πληρει τις προδιαγραφες Euro IV του 2005 (Υπ οψιν, τα Diesel λεωφορεια που οδηγεις πληρουν προδιαγραφες Euro III, οταν λειτουργουν οπως πρεπει γιατι ενα πρωι στον Πειραια πηρε το ματι μου ενα να καπνιζει χειροτερα κι απο Ikarus με το που πατησε το γκαζι..).
Πρεπει λοιπον να αναθεωρηθει ολο αυτο οσον αφορα τα λεωφορεια αεριου και να γινει ας πουμε το 60% των παραγγελιων 12μετρων να ειναι Diesel κι ενα 40% να ειναι Αεριου συμπιεσμενης μορφης (CNG) γιατι πλεον αφου υπαρχουν οι εγκαταστασεις δεν μπορουν να μεινουν ανεκμεταλλευτες, θα βαλει χερι η ΕΕ. Απλα πλεον δεν ξερω αν αξιζει περαιτερω επενδυσεις το ζητημα αυτο.
Δεν συνυπολογιζω μιζες, προεκλογικες βοηθειες και λοιπα συναφη.. Γιατι δεν τους ηρθε ενα πρωι να φτιαξουμε ααμοξοστασιο και να σωσουμε την Renault / IrisBus αγοραζοντας μονο απ αυτην... Καποιο λακκο εχει η φαβα και οπως ειπα και πριν λιγες μερες, σε λιγα χρονια θα γελαμε με ανεκδοτα που αφορουν Γαλλους κι οχι με Γερμανους που γελαμε τωρα..
Με μια διαφορα, με τους Γερμανους μπορει να μην βγηκαμε πολυ χαμενοι (δεν νομιζω να ηταν τοσο τυχαια η συνεργασια της ΕΛΒΟ με την Mercedes για τα λεωφορεια που παρηχθησαν το 1999-2000 για την ΕΘΕΛ), με τουτα εδω τα ερειπια να δω τι θα κανουμε..
Πλεον να ξερεις οτι οτι συστημα και σωληνακι υψηλης εχουν τα λεωφορεια αυτα ΧΑΝΕΙ.. Απο παντου κυριολεκτικα.
Θεωρω οτι το καυσιμο ειναι λιγο τραβηγμενο να "χανεται" αλλα δεν εχω απαιτησεις απο την γαλλικη αυτοκινητοβιομηχανια. Οπως μου ειπε ενας παλιος ΚΤΕΛατζης, "Γαλλικο μην παρεις ουτε κατσαρολα της γυναικας σου"..
Εχεις δικιο οσον αφορα την τεχνολογια Diesel. Πλεον δεν ειναι συμφερουσα η κυκλοφορια ενος CNG λεωφορειου της εποχης του 2001 αντι ενος λεωφορειου που πληρει τις προδιαγραφες Euro IV του 2005 (Υπ οψιν, τα Diesel λεωφορεια που οδηγεις πληρουν προδιαγραφες Euro III, οταν λειτουργουν οπως πρεπει γιατι ενα πρωι στον Πειραια πηρε το ματι μου ενα να καπνιζει χειροτερα κι απο Ikarus με το που πατησε το γκαζι..).
Πρεπει λοιπον να αναθεωρηθει ολο αυτο οσον αφορα τα λεωφορεια αεριου και να γινει ας πουμε το 60% των παραγγελιων 12μετρων να ειναι Diesel κι ενα 40% να ειναι Αεριου συμπιεσμενης μορφης (CNG) γιατι πλεον αφου υπαρχουν οι εγκαταστασεις δεν μπορουν να μεινουν ανεκμεταλλευτες, θα βαλει χερι η ΕΕ. Απλα πλεον δεν ξερω αν αξιζει περαιτερω επενδυσεις το ζητημα αυτο.
Δεν συνυπολογιζω μιζες, προεκλογικες βοηθειες και λοιπα συναφη.. Γιατι δεν τους ηρθε ενα πρωι να φτιαξουμε ααμοξοστασιο και να σωσουμε την Renault / IrisBus αγοραζοντας μονο απ αυτην... Καποιο λακκο εχει η φαβα και οπως ειπα και πριν λιγες μερες, σε λιγα χρονια θα γελαμε με ανεκδοτα που αφορουν Γαλλους κι οχι με Γερμανους που γελαμε τωρα..
Με μια διαφορα, με τους Γερμανους μπορει να μην βγηκαμε πολυ χαμενοι (δεν νομιζω να ηταν τοσο τυχαια η συνεργασια της ΕΛΒΟ με την Mercedes για τα λεωφορεια που παρηχθησαν το 1999-2000 για την ΕΘΕΛ), με τουτα εδω τα ερειπια να δω τι θα κανουμε..
(09-07-2010, 05:26 PM)B10M-SB756 Έγραψε: ΑΠΑΠΑΠΑΠΑ!!! ΦΤΟΥ! ΦΤΟΥ! ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕ!!!Κανε ορεξη, σου ρχονται