01-09-2015, 09:11 AM
[quote='AstikosVolou4780' pid='32350' dateline='1441010947']
Το τυχερό νούμερο είναι το ...14.
Σε αυτό το σημείο να εκφράσω την διαμαρτυρία μου γιατι ο 420 Ag.Paraskeui ήρθε Βόλο και δεν μας είπε ένα γεια... Κρίμα εσύ έχασες τα τσιπουράκια με μεζέ και φυσικά τις νέες αφίξεις στο αμαξοστάσιο του Κτέλ.
( το οποίο και θα παρουσιάσω ! )
Πάντα στη διάθεσή σας
[/quote
Φίλε AstikosVolou4780, κατ αρχάς σ ευχαριστώ για την πληροφορία. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να πω ένα γειά γιατί ήμουν μόνο περαστικός από το Βόλο. Θα δηλώσω όμως παρουσία για τα τσιπουράκια στην επόμενη, πιο άνετη χρονικά επίσκεψη! Όσον αφορά την ερώτηση που θέτεις στη φωτογραφία στην προσωπική σου γκάλερυ, το λεωφορείο είναι Citaro 1ης γενιάς και βάσει χρωμάτων πρωτοδούλεψε στη Hochbahn στο Αμβούργο. Αυτό που με μπερδεύει κάπως είναι το ίχνος από τον αριθμό παρμπρίζ (0197) που δείχνει ότι μετά τη Hochbahn το όχημα πρέπει να δούλεψε και σε άλλη εταιρία. Από τα τεφτέρια μου δεν μπόρεσα να το εντοπίσω όμως. Στο Βόλο πήρε ήδη πινακίδες?
Το τυχερό νούμερο είναι το ...14.
Σε αυτό το σημείο να εκφράσω την διαμαρτυρία μου γιατι ο 420 Ag.Paraskeui ήρθε Βόλο και δεν μας είπε ένα γεια... Κρίμα εσύ έχασες τα τσιπουράκια με μεζέ και φυσικά τις νέες αφίξεις στο αμαξοστάσιο του Κτέλ.
( το οποίο και θα παρουσιάσω ! )
Πάντα στη διάθεσή σας
[/quote
Φίλε AstikosVolou4780, κατ αρχάς σ ευχαριστώ για την πληροφορία. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να πω ένα γειά γιατί ήμουν μόνο περαστικός από το Βόλο. Θα δηλώσω όμως παρουσία για τα τσιπουράκια στην επόμενη, πιο άνετη χρονικά επίσκεψη! Όσον αφορά την ερώτηση που θέτεις στη φωτογραφία στην προσωπική σου γκάλερυ, το λεωφορείο είναι Citaro 1ης γενιάς και βάσει χρωμάτων πρωτοδούλεψε στη Hochbahn στο Αμβούργο. Αυτό που με μπερδεύει κάπως είναι το ίχνος από τον αριθμό παρμπρίζ (0197) που δείχνει ότι μετά τη Hochbahn το όχημα πρέπει να δούλεψε και σε άλλη εταιρία. Από τα τεφτέρια μου δεν μπόρεσα να το εντοπίσω όμως. Στο Βόλο πήρε ήδη πινακίδες?