Γιατί τετοια λαθη σε ολες τις γραμμες τι εχει γίνει;
Μερικα για το Θ2
1) Το 608 στα 11' στην αιχμη μου φαινεται υπερβολικο. Θα μπορούσε να ειχε κάλλιστα ανα 15'.
2) Και στο 235 τα 15' ειναι υπερβολικά τη στιγμή που στο χειμερινό στην αιχμή έχει 15-20'
3) Ελεος με τις νταλίκες στο Α3...πλεον κυκλοφορουν με 5-6 ατομα
4) Το 608 εχει 45' ανα κατευθυνση τις Κυριακες;
5) Στο 237 λειπει το δρομολόγιο των 11:20 από Τέρμα
6) Με μια ματιά στο προγραμμα του 237 βλεπω ότι έχει:
ΚΑΘ: 3 οχηματα και 1 εξτρα γυρω στις 7 που μαλλον συνεχιζει υπηρεσιακο. Με 55' κυκλο
ΣΑΒ: 2 οχήματα με 1 εξτρα το απόγευμα που συνεχίζει υπηρεσιακό. Κ3: 1 6ωρη απο τις 17-23) Στα 45-50' ο κύκλος
ΚΥΡ: 2 οχήματα ( Κ1: 1 6ωρη ,1 8ωρη Κ2: 1 6ωρη και μια 10ωρη)
Μερικα για το Θ2
1) Το 608 στα 11' στην αιχμη μου φαινεται υπερβολικο. Θα μπορούσε να ειχε κάλλιστα ανα 15'.
2) Και στο 235 τα 15' ειναι υπερβολικά τη στιγμή που στο χειμερινό στην αιχμή έχει 15-20'
3) Ελεος με τις νταλίκες στο Α3...πλεον κυκλοφορουν με 5-6 ατομα
4) Το 608 εχει 45' ανα κατευθυνση τις Κυριακες;
5) Στο 237 λειπει το δρομολόγιο των 11:20 από Τέρμα
6) Με μια ματιά στο προγραμμα του 237 βλεπω ότι έχει:
ΚΑΘ: 3 οχηματα και 1 εξτρα γυρω στις 7 που μαλλον συνεχιζει υπηρεσιακο. Με 55' κυκλο
ΣΑΒ: 2 οχήματα με 1 εξτρα το απόγευμα που συνεχίζει υπηρεσιακό. Κ3: 1 6ωρη απο τις 17-23) Στα 45-50' ο κύκλος
ΚΥΡ: 2 οχήματα ( Κ1: 1 6ωρη ,1 8ωρη Κ2: 1 6ωρη και μια 10ωρη)