19-06-2015, 03:15 AM
(19-06-2015, 02:57 AM)georgio Έγραψε: Αυτό γίνεται και στις γραμμες του κεντρου. Συγκεκριμένα βάρδιε στο 608 που πιανει απο ΑΚΔ γυρω στις 17.30 ο οδηγός πέτνει το όχημα απο Σινα ή Ρ. Φεραίου ή πίσω από το Α5 που είναι αραγμένο. Αλλά και στο 237 θα μπορούσε να γίνεται μήπως έβγαινε κανα δρομολόγιο ακόμα, χώρο στην Αφετηρία έχει.
Πάντως το συγκεκριμένο όχημα (14:50 ΔΑΦΝΗ) το χω δει αραγμένο αριστερα στο 1ο διαδρομο και πριν τις 14:00 κάποιες φορες!
Επίσης το όχημα πρεπει να ειναι απαραίτητα το ίδιο πρωί και απόγευμα; Ή στο διάστημα που ειναι Α/Μ μπορεί να πάει και σε άλλη γραμμή;
Λοιπον θα μου πει καποιος το όχημα που έχει πρωινή διακοπή στο 237;
Σου απάντησα σε όλα νομίζω.. Δεν είναι σωστό πράγμα αυτό.
Στο Γαλάτσι, αν γίνεται αυτό, το κάνει ο σταθμάρχης σε περίπτωση που λείπει πρωινή βάρδια και αντί τα νωρίς αμάξια που σχολάνε να πάνε μέσα, να αφήσουν το αμάξι στην Αθήνα (όπου και έπιασαν, άρα θα έχουν το ΙΧ τους εκεί) και ο βραδυνός να μην χρειαστεί να βγάλει από μέσα αμάξι και να χαθεί όλο το πρώτο δρομολόγιο της βάρδιας (πχ απών 1640 Γαλάτσι 1720 Ακαδ αλλαγή 1750 Ζωγρ - 1910 Γαλάτσι. Αν δεν είχε αμάξι στην Ακαδ, θα έβγαινε 1720 ΑΜ ΕΛΛ από Πανεπ για Γαλάτσι...)
Από την στιγμή που στον προγραμματισμό το Χ αμάξι είναι στην Χ κατσαρή για την Χ ημέρα, και στο Β'μέρος βγάζει το ίδιο.. Αν μιλάμε για εποχές που το ΑΜ ΡΑΛ και το ΑΜ ΒΟΤ από τις 1330 είχαν ουρά στο Γρ.Κίνησης για διαθέσιμο αμάξι (μιλάμε να περιμένουν και 15 οδηγοί έως τις 1530 που μπαίνουν τα πρώτα), προφάνως και δεν αποτελεί και νόμο ότι θα βγει το ίδιο..
Για την Ηλιούπολη, σου απάντησα στο αντίστοιχο topic, το ''Πρόγραμμα Δρομολογίων Ο.ΣΥ.''
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''