19-06-2015, 02:57 AM
(19-06-2015, 02:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το να μένει το όχημα σε μεγάλες ρεμίζες (βλ. Γκόλφ Γλυφάδας, Ξαβερίου, Καραϊσκάκη, Κάραβος, Ζηρήνειο κλπ.) στις κατσαρές το θεωρώ απολύτως σωστό αρκεί να γίνεται βάσει προγραμματισμού του ΟΑΣΑ ώστε να βγαίνει και κανά δρομολόγιο παραπάνω αντί να κάνει το όχημα κενές διαδρομές ΑΦ/ΤΕ-ΑΜ.Αυτό γίνεται και στις γραμμες του κεντρου. Συγκεκριμένα βάρδιε στο 608 που πιανει απο ΑΚΔ γυρω στις 17.30 ο οδηγός πέτνει το όχημα απο Σινα ή Ρ. Φεραίου ή πίσω από το Α5 που είναι αραγμένο. Αλλά και στο 237 θα μπορούσε να γίνεται μήπως έβγαινε κανα δρομολόγιο ακόμα, χώρο στην Αφετηρία έχει.
Πάντως το συγκεκριμένο όχημα (14:50 ΔΑΦΝΗ) το χω δει αραγμένο αριστερα στο 1ο διαδρομο και πριν τις 14:00 κάποιες φορες!
Επίσης το όχημα πρεπει να ειναι απαραίτητα το ίδιο πρωί και απόγευμα; Ή στο διάστημα που ειναι Α/Μ μπορεί να πάει και σε άλλη γραμμή;
Λοιπον θα μου πει καποιος το όχημα που έχει πρωινή διακοπή στο 237;