Δημοψήφισμα: Το πιο ανετο πουλμαν της δεκαετις του 2000
Berkhof Axial
2.20%
2 2.20%
Beulas Aura / Cygnus
0%
0 0%
Bova Futura (Eως το 2006)
0%
0 0%
Bova Futura
0%
0 0%
Bova Magiq
2.20%
2 2.20%
Hispano Divo
0%
0 0%
Hispano Divo II
2.20%
2 2.20%
Irizar Century II
2.20%
2 2.20%
Irizar Century III
2.20%
2 2.20%
Irizar PB
1.10%
1 1.10%
Jonckheere Arrow/Mistral/SHV
0%
0 0%
MAN Lion's Coach / Lion's Coach Supreme
6.59%
6 6.59%
MB Tourismo O350
4.40%
4 4.40%
MB Tourismo II
4.40%
4 4.40%
MB Travego II
23.08%
21 23.08%
Neoplan Cityliner N1116SHD
3.30%
3 3.30%
Neoplan Cityliner N1216SHD
4.40%
4 4.40%
Neoplan Euroliner N316SHD / N3316SHD
5.49%
5 5.49%
Neoplan Starliner N5216SHD
2.20%
2 2.20%
Neoplan Tourliner N2216SHD
2.20%
2 2.20%
Noge Touring
0%
0 0%
Noge Titanium
0%
0 0%
Setra S415GT-HD "ComfortClass"
5.49%
5 5.49%
Setra S415HD "TopClass"
15.38%
14 15.38%
Setra S431DT "TopClass"
3.30%
3 3.30%
VanHool T9
3.30%
3 3.30%
Volvo 9700
0%
0 0%
Volvo 9900
1.10%
1 1.10%
ΕΛΒΟ Ποσειδών (2003-2004)
1.10%
1 1.10%
Άλλο (Διευκρινίστε)
2.20%
2 2.20%
Σύνολο {1 ψήφοι 100%
* Ψηφίσατε αυτό το στοιχείο. [Προβολή Αποτελεσμάτων]

Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 3.28 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ψηφιστε το πιο άνετο πουλμαν [2000-2009]
#20
Berkhof Axial

Για να ειμαι ειλικρινης ειχα παρει μια ιδεα για το ποιον του Axial απο γνωμες αλλων που το ειχαν ταξιδεψει πριν απο μενα. Ετσι λοιπον οταν το ειδα στη ρεμιζα του ΚΤΕΛ Καβαλας ειπα απο μεσα μου "τωρα θα δουμε τι ψαρια πιανει".

Η «αξιολογηση» εντος και εκτος εισαγωγικων εγινε στο #135 του ΚΤΕΛ Καβαλας. Ο οδηγος του με σπιρτοζικη οδηγηση (καταφερε να μειωσει το χρονο του ταξιδιου αρκετα - πανω απο 15 λεπτα αν και ευνοησαν οι συνθηκες κινησης επιβατων και δρομου) και το λεωφορειο ειχε διαθεση παντα, απο τις 850 μεχρι τις 2350 στροφες (που λεει ο λογος), κατι που με παραξενεψε και με εκανε να πιστευω για υψηλοτερη ιπποδυναμη απο την ονομαστικη εργοστασιακη του DAF. Κιβωτιο μαλλον χειροκινητο, συγχωρηστε με δεν το ελεγξα ιδιοις ομμασι, αλλα η εκκινηση του δεν παρεπεμπε σε AS-Tronic (κλωτσαει το ατιμο).

Ο κινητηρας στο ακουσμα πολυ καλος και με τραβηγμα απο παντου, γεμιζε μια μια τις ταχυτητες τοσο καλα που ευχαριστιοσουν ολοκληρο το φασμα λειτουργιας του μεχρι να περασει η επομενη ταχυτητα. Ειχα καιρο να ευχαριστηθω τοσο εναν κινητηρα που λειτουργει τοσο καλα σε συνεργασια με το σασμαν το οποιο εχει καπως αραιη κλιμακωση (παντα στην περιπτωση που μιλαμε για χειροκινητο) που με τη λειτουργια του εδινε στον κινητηρα χωρο να απλωθει (συγχωρειστε με δεν μπορω να το γραψω διαφορετικα).

Το αυτοκινητο "ταξιδιαρικο", αλλα και λιγο θορυβωδες στις πισω θεσεις.

Οταν λειτουργουσε ο κλιματισμος ερχοταν ενας μπασος θορυβος απο το χωρο του κινητηρα (ισως μεγαλος κομπρεσορας για τον κλιματισμο ή φαγωμενο καποιο ρουλεμαν) ο οποιος αλλαζε λιγο τα πραγματα στην καμπινα των επιβατων.

Μιας και επιασα τον κλιματισμο, δυστυχως εδω εχουμε καποια προβληματα, σε καποιες θεσεις η ρυθμιση της εντασης της ροης του αερα ειχε χαλασει και σε συνδυασμο με την ισχυρη ρυθμιση που ειχε θεσει ο οδηγος, καποιοι επιβατες εγιναν κυριολεκτικα παγακια (ευτυχως ημουν απο τους τυχερους και δουλευε αψογα το συστημα).

Οι θεσεις των επιβατων κατασκευασμενες απο την Vogel-sitze, ειναι γνωστες για το ορθοπεδικο σχημα τους αλλα και την σκληροτητα τους, ισως στο εξωτερικο συνηθισμενο φαινομενο, αλλα για τα δεδομενα της Ελλαδας και σε σχεση με τις κατα πολυ μαλακοτερες KIEL ενος Euroliner ειναι σαφως υποδεεστερες. Στην αρχη με προβληματισε καπως η θεση μου, αλλα τελικα βρηκα την καταλληλη κλιση που ταιριαζε στο σωματοτυπο μου (και η ανακλιση ηταν καπως ιδιοτροπη - χωρις να φταιει σε κατι η συγκεκριμενη θεση που καθομουν, απο κατασκευης ειναι ετσι) και δεν δημουργησε περαιτερω προβληματα στο μικρο ταξιδι που εκανα. Ισως για μεγαλυτερες αποστασεις να εμφανιστουν προβληματα ομως σ αυτον τον τομεα.

Επομενο η γενικη εικονα του λεωφορειου στο δρομο προς τον επιβατη.
Οπως ειπα ο κινητηρας ηταν τουλαχιστον πολυ καλος σε ολο το φασμα (και επαναλαμβανω, με κανει να πιστευω οτι ηταν αρκετα βελτιωμενος), αλλα δεν αξιολογησα το κατα πως ονομαζεται "σκαφος". Εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ειδα και εκει το γνωστο κλασσικο γνωρισμα που το εχουν μαλλον οι κινητηρες της DAF, ή μοιραια οι καροτσες που χρησιμοποιουν κινητηρες της DAF. Εκνευριστικο τρεμουλο στο ρελαντι, χωρις ομως να φερνει σε καμμια περιπτωση τις καταστασεις "Bova Futura" του 2004 και πριν (του 2009 ειναι αρκετα βελτιωμενο το αμαξι σε ολους τους τομεις) που εκει μιλαμε οτι παιζει ρυθμικα ολοκληρο το αμαξι..

Κατι ακομα που μου εκανε σχετικα αρνητικη εντυπωση ειναι οτι στις μεγαλες ταχυτητες και στις μικροδιορθωσεις του τιμονιου μπορουσα να διακρινω ενα βαρκισμα (κινηση αριστερα-δεξια), το οποιο διορθωνοταν καπως βιαια απο την αναρτηση του αυτοκινητου, με αποτελεσμα να κουνιεται ο επιβατης. Δεν θελω να εισελθω περισσοτερο στο ζητημα, οσοι γνωριζουν και μπορουν να συνδυασουν τα στοιχεια ισως βρουν ευκολα γιατι συνεβαινε αυτο. Να αναφερω παντως οτι στις στροφες ειχε πολυ καλη συμπεριφορα, τοσο που... κοιμηθηκα :p

Γενικη εικονα
Προκειται για ενα πολυ καλο αμαξι του 2003-2004, ανετο, με τα μειονεκτηματα του φυσικα, κυριως στη λειτουργια του κλιματισμου - πιθανοτητα σφαλματος του οδηγου σ' αυτο τον τομεα ειναι υπαρκτη, πολυ ικανο στο δρομο στα σιγουρα οπως φανηκε, με ευχαριστη εσωτερικη επενδυση, αλλα ο εσωτερικος σχεδιασμος του σου εδινε μια οψη "παλιου" και σιγουρα δεν αναδεικνυε αρκετα το ποσο καλο ειναι πραγματικα το αμαξι.

Αποψεις τριτων αναφερουν πως η εξελιξη του αυτοκινητου ηταν καλυτερη απ τα αναμενομενα και τα Berhhof Axial 70 που εισηχθησαν το 2009 ειναι πολυ καλυτερα του προκατοχου τους (που εμφανισιακα εξωτερικα ειναι σχεδον ιδιος).

Cmaniac

ΥΓ Δεν ανεφερα τις λακκουβες, που εκει ειχε πολυ καλη συμπεριφορα!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 16-03-2010, 07:44 PM
RE: - από garvanitis - 16-03-2010, 08:49 PM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 18-05-2010, 04:38 AM
RE: Ψηφιστε το πιο άνετο πουλμαν [2000-2009] - από Cmaniac - 07-07-2010, 06:00 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 13 Επισκέπτης (ες)