15-06-2015, 09:49 PM
(15-06-2015, 08:52 PM)georgio Έγραψε: K4 237 K5
TE 237
5:45 7:40
6:39 8:40
7:30 9:40
8:30 11:30
9:55 12:30
11:00 13:30
12:00 14:30
13:00 15:35
14:00 16:40
15:00 17:50
16:05 19:25
17:10 20:30
18:10 21:25
19:10
20:45
21:40
22:25
23:10
Επίσης το όχημα που βγαίνει 14:50 απο Δάφνη
15:25
16:25
17:35
18:55
20:15
21:55
22:45
23:40
Απορίες:
1) Στο Κ4 είναι μεσα και καποια κατσαρη; Γιατί βγαινουν παραπανω απο 2 8ωρες βαρδιες
2) Στο Κ5 δειτε διαλειμμα 50 λεπτα...απο 10:40 εως 11.30!!
3) Στο όχημα που βγαινει 14:50 απο Δάφνη εχει 9 ωρη βαρδια! Και πως εξηγουνται τα "κενα" 17:35-18:55 18:55-20:15 20:15-21:55;;
Υ.Γ Όλα τα παραπανω ειναι απο καρτελάκια και όχι δικες μου υποθεσεις!
1)Στο Κ4 ή 2 8ωρες και ένα τμήμα κατσαρής θα είναι ή 3 βάρδιες των 6-7 ωρών.
3) Πάνω από 10 ώρες είναι. Σκέψου για να έχει 14:50 από Δάφνη πρέπει να ξεκινάει από Ελληνικό κατά τις 14:25-14:30 και τελευταίο δρομολόγιο από Δάφνη 24:00 είναι 25' μέχρι Αστυνομικά και λογικά κανά 20λεπτο μέχρι Ελληνικό. Άρα 24:45 περίπου λήξη. Προφανώς βγαίνει με μία κανονική και ένα κομμάτι κατσαρής. Τα κενά θεωρώ ότι είναι για να βγαίνει η αλλαγή βάρδιας στην Δάφνη, πράγμα που το θεωρώ λάθος γιατί χάνονται πολλά δρομολόγια. Αλλαγές θα μπορούσαν να υπάρχουν και κατά μήκος της Μαρίνου Αντύπα όπου υπάρχουν κοινές στάσεις με το 140 που φτάνει κοντά στο Α/Σ Ελληνικού.
Πάντως άμα αθροίσεις τα "χαμένα" λεπτά μόνο από αυτό το όχημα χωρίς ένα 20λεπτο διάλειμμα είναι 80 λεπτά, δηλαδή τουλάχιστον 1 ολόκληρο δρομολόγιο.