Δεν είναι παράξενο τα οχήματα να μην πάνε σύμφωνα με τα κυκλώματα.
Στα Άνω Λιόσια τα οχήματα χωρίζονται ως εξής μέχρι τώρα:
Renault -> 537 728 729 733 735 752 753 878 879 (τοπικά Κάραβου)
+ 712 (όχι στον ίδιο βαθμό)
Citelis #9007 - #9080 -> 504 537 619 711 712 721 723 724 727 728 729 733 735 752 753 740 823 878 879 Γ9
+ 503 507 509 535 536 (τοπικά Ζηρινείου) τις Κυριακές
+ 444 (αλλά δεν ξέρω αν έχουν ακόμα βάρδια τα Λιόσια τα Σάββατα)
+ Α10/Β10 τα πολύ ξημερώματα μόνο (από οχήματα του Γ9 και δεν ξέρω αν γίνεται ακόμα)
Citelis #9081 - #9128 -> 024 421 Α8 Β12 Γ12
+ 619 823 (μόνο τα ΣΚ και αν)
Citelis #9129 - #9200 -> 700 719 730 732 748 822 Α11/Β11 Α13 Α15 Β15/Ε15 Γ10
+ 702 το πρωί (από δρομολόγηση Α11/Β11)
+ 727 επειδή υπάρχει απογευματινή βάρδια που ξεκινάει από το Α11/Β11 και μετά συνεχίζει στο 727 (δεν ξέρω αν υπάρχει καλοκαίρι)
Σημείωση ότι σε γραμμές που παίρνουν Citelis από #9129 και πάνω βλέπεις συχνά και μικρότερα νούμερα. Αντίθετα σε γραμμές που έχουν τα μικρότερα νούμερα είναι εξαιρετικά σπάνιο να δεις νούμερο μεγαλύτερο του #9128. Επίσης Renault εκτός των γραμμών που έγραψα δεν μπαίνει με τίποτα σε κανονικές συνθήκες και τα Σαββατοκύριακα δεν βγαίνει κανένα Renault πουθενά.
Οι οδηγοί δεν ακολουθούν αυτό το μοτίβο. Έχει τύχει να δω έναν οδηγό τη μία μέρα 730 και την άλλη Β12. Όπως επίσης το 823 μπορεί να υπάγεται στο κύκλωμα με τα τοπικά Αχαρνών κλπ αλλά συνήθως βλέπεις οδηγούς που βλέπεις και σε 822, 730, 732 κλπ. Κάποιοι οδηγοί νομίζω δουλεύουν σε μεγαλύτερο εύρος γραμμών από άλλους.
Στα Άνω Λιόσια τα οχήματα χωρίζονται ως εξής μέχρι τώρα:
Renault -> 537 728 729 733 735 752 753 878 879 (τοπικά Κάραβου)
+ 712 (όχι στον ίδιο βαθμό)
Citelis #9007 - #9080 -> 504 537 619 711 712 721 723 724 727 728 729 733 735 752 753 740 823 878 879 Γ9
+ 503 507 509 535 536 (τοπικά Ζηρινείου) τις Κυριακές
+ 444 (αλλά δεν ξέρω αν έχουν ακόμα βάρδια τα Λιόσια τα Σάββατα)
+ Α10/Β10 τα πολύ ξημερώματα μόνο (από οχήματα του Γ9 και δεν ξέρω αν γίνεται ακόμα)
Citelis #9081 - #9128 -> 024 421 Α8 Β12 Γ12
+ 619 823 (μόνο τα ΣΚ και αν)
Citelis #9129 - #9200 -> 700 719 730 732 748 822 Α11/Β11 Α13 Α15 Β15/Ε15 Γ10
+ 702 το πρωί (από δρομολόγηση Α11/Β11)
+ 727 επειδή υπάρχει απογευματινή βάρδια που ξεκινάει από το Α11/Β11 και μετά συνεχίζει στο 727 (δεν ξέρω αν υπάρχει καλοκαίρι)
Σημείωση ότι σε γραμμές που παίρνουν Citelis από #9129 και πάνω βλέπεις συχνά και μικρότερα νούμερα. Αντίθετα σε γραμμές που έχουν τα μικρότερα νούμερα είναι εξαιρετικά σπάνιο να δεις νούμερο μεγαλύτερο του #9128. Επίσης Renault εκτός των γραμμών που έγραψα δεν μπαίνει με τίποτα σε κανονικές συνθήκες και τα Σαββατοκύριακα δεν βγαίνει κανένα Renault πουθενά.
Οι οδηγοί δεν ακολουθούν αυτό το μοτίβο. Έχει τύχει να δω έναν οδηγό τη μία μέρα 730 και την άλλη Β12. Όπως επίσης το 823 μπορεί να υπάγεται στο κύκλωμα με τα τοπικά Αχαρνών κλπ αλλά συνήθως βλέπεις οδηγούς που βλέπεις και σε 822, 730, 732 κλπ. Κάποιοι οδηγοί νομίζω δουλεύουν σε μεγαλύτερο εύρος γραμμών από άλλους.