23-05-2015, 03:04 AM
(19-05-2015, 04:49 PM)GiannisB Έγραψε: Τι να πηγαίνει το 56 μέχρι Νεοχωρούδα ή Μυγδονία; Όχι αυτό δεν θα είναι εφικτό, εδώ καλά-καλά το Ωραιόκαστρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει, γίνεται ο χαμός και θα μπορέσει τα εξυπηρετήσει τους πρώην δήμους Καλλιθέας και Μυγδονίας; Το 55 να γ'ίνει που δεν έχει και τζίρο πάρα πολύ οκ
Το αίτημα αφορά αποκλειστικά τη γραμμή 84(ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΛΗΤΗ/ΔΡΥΜΟΣ/ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ).Δηλαδή να φτάνει το λεωφορείο ως το κέντρο.Έχει δημοσιευτεί άρθρο του πρώην κοινοτάρχη Λητής κ.Σωτήρη Σωτηρίου ,υπάρχουν κι άλλα άρθρα,ενώ σχολείο της περιοχής(νομίζω Λητή) παρουσίασε project για το πως η γραμμή 84 είναι ασύμφορη ως προς την μετεπιβίβαση,παρουσία εκπροσώπων του ΟΑΣΘ.Πλέον έχει δοθεί η επιλογή θα παίρνουν οι επιβάτες της Μυγδονίας το 83 από τους Ανθόκηπους και να εξοικονομούν χρόνο.Μάλιστα ο δήμος Λαγκαδά αντέδρασε οργισμένα στην τροποποίηση του δρομολογίου.Από ΄κει και πέρα το 56 είναι άκρως επιβαρυμένο και φυσικά δεν μπορεί να εξυπηρετεί άλλες περιοχές.Νομίζω πως η γραμμή 82(ΚΤΕΛ-Νεοχωρούδα) έχει ικανοποιητικά δρομολόγια για τον πρώην δήμο Καλλιθέας.Ισως μια τοπική γραμμή Πεντάλοφο-Νεοχωρούδα-Ωραιόκαστρο να ήταν χρήσιμη ως προς την καλλικρατικοποίηση του δήμου Ωραιοκάστρου.