07-07-2010, 11:33 AM
Στη γραμμή Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο, πρό ανακαίνισης, τα ΜΑΝ1 πήγαιναν σχετικά γεμάτα και με μια μέση ταχύτητα. Σήμερα, τα RB πηγαίνουν άδεια γιατί κανείς δεν διαφήμισε την επαναλειτουργία της γραμμής και παρόλο που τα τρένα πηγαίνουν με σχετικά χαμηλές ταχύτητες, σε 1 ώρα και 20 λεπτά φτάνεις από Κόρινθο στο Ναύπλιο.
Στη γραμμή Αθήνα-Πάτρα, πρό ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ δεν έβρισκες θέση στα τρένα (έτος 1998). Σιγά-σιγά όμως και προωθόντας μονομερώς την υπό κατασκευή ΝΕΟ Κορίνθου-Πατρών, το τρένο αφέθηκε υποσυντηρημένο στην τύχη του και οι χρόνοι διαδρομών, πήραν την ανιούσα. Τα λεφτά από τα ΚΠΣ φαγώθηκαν, τα έργα έμειναν ημιτελή και σήμερα όλοι ανακαλύπτουν την Αμερική...
Στη γραμμή Αθήνα-Πάτρα, πρό ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ δεν έβρισκες θέση στα τρένα (έτος 1998). Σιγά-σιγά όμως και προωθόντας μονομερώς την υπό κατασκευή ΝΕΟ Κορίνθου-Πατρών, το τρένο αφέθηκε υποσυντηρημένο στην τύχη του και οι χρόνοι διαδρομών, πήραν την ανιούσα. Τα λεφτά από τα ΚΠΣ φαγώθηκαν, τα έργα έμειναν ημιτελή και σήμερα όλοι ανακαλύπτουν την Αμερική...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.