12-04-2015, 12:50 PM
(08-04-2015, 07:16 PM)ecoj Έγραψε: To 891 δεν πηγαίνει άδειο όπως μπορεί να νομίζεις και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κοπεί έτσι απλά!
Άνεση για 12μετρα δεν υπάρχει για να καλυφτούν άλλες γραμμές. Υπάρχουν αρκετά midi τα οποία πρέπει να χρησιμοποιούνται κι αυτά. Αντίθετα τα 12μετρα είναι οριακά και στα ενεργά οχήματα υπάρχουν πολλά που είναι μέσα με βλάβες και στα Λιόσια και στην Ανθούσα και ειδικά στο Βοτανικό και τη Ράλλη. Εδώ μπαίνουν midi στο 813 όχι να μπουν 12μετρα σε γραμμές Midi!
Όσες φορές το έχω δει έχει μέσα ελάχιστους επιβάτες και δεν ξέρω κατά πόσο εξυπηρετεί μια γραμμή με συχνότητες 30'-40' όταν έχει επικάλυψη και από άλλες γραμμές. Βέβαια δεν έχω και πλήρη εικόνα της γραμμής οπότε γι' αυτό είπα ίσως μπορεί να καταργηθεί.
Ας τα βάλουμε κάτω. Έχουμε από 12μετρα στον Βοτανικό:
036: 6
224: 12
704:1
732: 10 (περίπου)
813: 8 (το 9ο όχημα βγαίνει πλέον στάνταρ με Solaris)
821: 2
861:2
Α16/Γ16/866/876: 15 (περίπου)
Tοπικά Θριασίου: 16
Χ93: 5
Συνολικά 76 οχήματα.
Επίσης, τα μόνα οχήματα που δεν πέρασαν πέρσι από ΚΤΕΟ, πράγμα που υποδηλώνει ότι βρίσκονται σε μακροχρόνια ακινησία (αν και μερικά από αυτά τα έχω δει να κυκλοφορούν και προς τα τέλη του 2014), είναι από Ν2 τα: #548, #554, #566, #574, #639, #643, #654, #657 και από Ν1 τα: #254, #256, #258. Επομένως, μιλάμε για 11 λεωφορεία ενώ ο Βοτανικός διαθέτει 98 Ν2 και 31 Ν1, δηλαδή 129 12μετρα!
Δεν νομίζω πια τόσα να έχουν μπεί μέσα το τελευταίο διάστημα από βλάβες και να έχουμε 129-11-76=42 12μετρα εκτός ώστε να μην υπάρχουν 12μετρα για το 813 αλλά και για άλλες γραμμές.
Μάλλον γίνεται αυτό που αναφέρθηκε σε προηγούμενο πόστ, ότι κάθονται μέσα όχηματα λόγω έλλειψης χρημάτων για την ασφαλιστική. Δεν βρίσκω άλλη εξήγηση.