20-01-2015, 12:17 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-01-2015, 12:21 AM από garvanitis.)
(19-01-2015, 11:49 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: ενα κουμπι κοκκινο με το συμβολο (Η) ακριβως διπλα απο τα κουμπια που ανοιγοκλεινουν τις πορτες δεν ειναι το φρενο στασης για τα βολβο? αν δεν ειναι τι κανει εκεινο το κουμπι!!! ????
Ακινητοποιεί το όχημα όταν είναι ανοιχτές οι πόρτες και δεν ξεκινάει μέχρι να κλείσουν...
(19-01-2015, 11:54 PM)GiannisB Έγραψε: Το συμμάζεμα;
Ασυμμάζευτο έρχεται το σασί και δεν το ξέρω;
(19-01-2015, 11:54 PM)GiannisB Έγραψε: Και ο λόγος;
Ήταν στα έξτρα...
(19-01-2015, 11:54 PM)GiannisB Έγραψε: Θέλω να δω την διαδικασία πως σε έναν αλέκο επιβιβάζεται άτομο με ειδικές ανάγκες.
Ανοίγει η πόρτα, βγαίνει το ασανσέρ, ανεβαίνει το καρότσι, σηκώνεται επάνω, ασφαλίζεται, κλείνει η πόρτα... Το αντίστροφο για να κατέβει...
(20-01-2015, 12:14 AM)Giannis B10M Έγραψε: φρενο στασεις εχουν τα volvo και δουλευουν αν το ενεργοποιησεις αλλα μονο οταν ανοιγουν οι πορτες φρεναρει,ειναι διαφορετικο απο το iveco και το citaro
Δεν είναι το φρένο στάσης αυτό που το κρατάει ακίνητο Γιάννη με ανοιχτές τις πόρτες. Σε κανένα λεωφορείο. Είναι σύστημα ασφαλείας αυτό που κρατάει τα φρένα με ανοιχτή πόρτα και έχει και άλλες δικλείδες ασφαλείας... Για παράδειγμα, δεν ανοίγουν οι πόρτες (ακόμα και σε αυτά που ανοίγουν έστω και αν κινείται ελαφρά) αν δεν είναι πατημένο το φρένο. Το φρένο στάσης είναι ανεξάρτητο σύστημα (αν και συνεργαζόμενο) και έχει να κάνει κυρίως με την ευκολία του οδηγού... Αν θυμάσαι, φρένο στάσης είχαν και τα Ο405 χωρίς όμως να έχει καμία σχέση με τις πόρτες.