17-01-2015, 05:24 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-01-2015, 05:27 PM από george-oasth.)
(17-01-2015, 01:09 AM)bill_thes Έγραψε: δεν είναι το ίδιο βασικά. στα B7L/LA και στα scania οι πόρτες ανοίγουν ανα πάσα στιγμή, είτε είναι σταματημένο, είτε πάει με 10 είτε τρέχει τελικιασμένο το λεωφορείο.Σε ολα τα b7l και b9l γίνεται αυτο που λες...αν τα πατησεις τα κουμπια παρατεταμενα θα ανοιξουν μονο οι καμερες και οι πορτες θα ανοιξουν πριν ακινητοποιηθει το οχημα...αν ομως τα κουμπια τα πατησεις μεμονομενα τοτε οι πορτες θα ανοιξουν ακομα και εν κίνηση του οχηματος...
σε B9L εχω παρατηρήσει τον οδηγό να κρατάει πατημένα τα κουμπιά μερικά μέτρα πριν τη στάση και οι πόρτες να ανοίγουν όχι τη στιγμή που τα πατάει, αλλά ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν ακινητοποιηθει το όχημα. μάλλον θα υπάρχει κάποιος μηχανισμός που θα επιτρέπει το άνοιγμα σε πολύ μικρές ταχύτητες πιθανολογω
(16-01-2015, 06:40 PM)bill_thes Έγραψε: εμένα μου κάνει εντύπωση πως δεν τον έχουν τα B9L που είναι καινούρια λεωφορεία.Το εχουν νομιζω,και το εχουν σε κουμπι.,.νομιζω ειναι αυτο που γραφει πανω (Η)
εκεί απ όσο έχω προσέξει οι πόρτες μπορούν να ανοίξουν ελάχιστα πριν την ακινητοποιηση του οχήματος, όπως και να ξεκινήσει το όχημα πριν κλείσουν εντελώς οι πόρτες.
(16-01-2015, 10:40 PM)GiannisB Έγραψε: Ακόμα και τα cityclass του 2004 έχουν σαν των citaro. Εμένα τα b9L/LA αλλά και τα B7L/LA, δεν μου κάνει καμία εντύπωση και ο λόγος είναι απλός. ΕΛΒΟ λέγεται αυτός ο λόγοςΣαν το citaro δεν το χουν...αυτο το κουμπι διπλα απο το τιμονι ειναι η επιγονατιση του οχηματος...αλλα δεν ξερω γιατι λειτουργει σαν χειροφρενο στασης και οχι σαν επιγονατιση...
Αυτόν τον μοχλό τον έχω δει και σε citaro. Όχι του ΟΑΣΘ αλλά σε άλλες εταιρίες στο εξωτερικό. Μάλλον πρέπει να είναι κατά παραγγελία, πως δηλαδή ο εκάστοτε φορέας συγκοινωνιών το θέλει το λεωφορείο, με ή χωρίς τον μοχλό
Οι πόρτες στα citelis αυτός ο ήχος ρυθμίζεται; Γιατί στο 501 σε όλες τις πόρτες νομίζω ή σε μια, δεν θυμάμαι καλά, δεν ακούγεται αυτός ο ήχος