(16-01-2015, 10:01 AM)JohnT Έγραψε: Αγαπητοί λεωφορειόφιλοι :-)Οπως και στα Citelis στην αθηνα(τον κατεβαζει ανοιγει τις πορτες μετα κλεινει τις πορτες τον ανεβαζει και φευγει).Μαλλον ειναι για να ακινητοποιείται το οχημα οταν ειναι με ανοιχτες τις πορτες
Θα μπορούσα πολύ απλά να πάω και να ρωτήσω τον οδηγό την ώρα που οδηγάει αλλά 1ον δε θέλω να ενοχλήσω, 2ον δε θέλω να γίνω 'σπαστικός' και 3ον δε θελω να δείξω την 'παιδικότητά' μου. :-) Αλλα δε μπορώ ρε παιδιά θα σκάσω. Οπότε ρωτάω εδώ μπας και..
Είμαι λοιπον στη γραμμή 37 (NΣ Σταθμός - Κρυονερι). Το λεωφορείο είναι Irisbus. Αλλα δεν κατάλαβα μοντέλο.. Euro 5? Euro S? Citybus? Θα σας γελάσω. Και παρατηρώ τις κινήσεις των οδηγών κάθε φορά σε μία στάση. Λίγο πάνω και αριστερά απο τα κουμπιά για τις πόρτες, είναι ένας διακόπτης με πανω και κάτω θέση, τον οποίο οι οδηγοί σηκώνουν κάθε φορα οταν φτάνουν στη στάση, πατανε τα κουμπια για τις πορτες (ανοιγμα και μετα ξανα για κλείσιμο) και μετα οταν φεύγουν τον κατεβάζουν. (ή το αντιθετο, δεν θυμάμαι ακριβώς, δηλαδη κατέβασμα οταν έχει σταματήσει το λεοφορείο και μετα ανέβασμα οταν φεύγει)
Και για όνομα, δεν μπορω να καταλαβω τι σκαλτσούνια κάνει! Δεν αλλάζει την λειτουργία των κουμπιών για τις πορτες. Δηλαδη πανω για να ανοιξουν και κατω για να κλεισουν. Τα κουμπια για τις πορτες εξυπηρετουν και τις 2 λειτουργιες. Μηπως λοιπον εχει να κανει με το συστημα κιβωτίου? Ισως για να μην 'σπρώχνει' ο κινητηρας οσο ειναι το λεωφορειο σταματημενο??? Βλακειες λεω.. Μήπως ελεγχει φώτα? Οχι... Παρακαλώ βοηθήστε με γιατι δεν μπορω να κοιμηθω τα βράδια με αυτη την απορία.. :-)
Στην τελικη θα παω να ρωτησω έναν οδηγο και ας ελπίσουμε να μην είναι στις κακές του ο ανθρωπος..
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο