05-01-2015, 01:49 PM
(02-01-2015, 11:41 AM)george-oasth Έγραψε: Βασικά παρατηρώ οτι τις Κυριακές τα μισά οχήματα του 31 βγαίνουν απο φοίνικα...Κανονικά θα επρεπε το 11 και το 31 να βγαινουν απο φοινικα...ισως και το 14...
Έβγαιναν κάποτε όπως και το 12 και το 30. Όμως λόγω των επιπλέον αρθρωτών από το 2004 και μετά στριμώχτηκε πολύ το αμαξοστάσιο του Φοίνικα και έτσι κάποιες γραμμές πήγαν στην Σταυρούπολη.
(02-01-2015, 11:41 AM)george-oasth Έγραψε: Ελααα...Αφου ξερεις τον ποθο μου...Εστω για μισο δρομολογιο citaro στο 32 :p
Το καημένο το αμαξάκι δεν το λυπάσαι που θα το στριμώξεις;
(02-01-2015, 03:58 PM)GiannisB Έγραψε: Σωστά να αποφασιστεί πρώτον η αγορά των λεωφορείων ύστερα να αγοραστούν μετά να τα παραλάβει ο οργανισμός και τέλος να δούμε που θα πάνε και μετά θα χαρακτηρίσει ο καθένας μας, για το αν το παιχνίδι της κλήρωσης ήταν σωστό ή λάθος.
Σωστό ή λάθος; Παιχνίδι κλήρωσης; Μιλάς με γρίφους!!! (οι κληρώσεις πάντως είναι αποτέλεσμα τύχης και όχι σωστού ή λάθους)
(04-01-2015, 03:16 PM)GiannisB Έγραψε: Το 2005 πήραν 600αρια τα 56,57,26,58 και 37.
Το 2005 πήραν 600αρια τα 56,25, 26, 20, 37
(04-01-2015, 03:16 PM)GiannisB Έγραψε: Για τα 400αρια βράζουν πιο εύκολα τα νερά τους από τι στα 600αρια b7L το έχω παρατηρήσει πάρα πολλές φορές.
Τα 600αρια έχουν χτιστεί με τεχνολογία υποβρυχίων, γι' αυτό δεν βάζουν νερά...
(05-01-2015, 01:31 AM)george-oasth Έγραψε: Οταν πρωτοβγηκανε τα 400αρια το 28 ειχε ακομα scania...Υστερα οταν πηραν b7l, η δυναμη του άρχιζε απο το 466 και έφτανε μεχρι το 473 + 397,398...
Είσαι σίγουρος Γιώργο; Έχω την εντύπωση ότι με κανονική δρομολόγηση στο 28 δεν υπήρχε Scania ποτέ. Αν θυμάμαι καλά από τα U90 παρέλαβαν τα 400αρια...
(05-01-2015, 01:31 AM)george-oasth Έγραψε: Αλλα θυμαμαι κατι πολυ καλα...οτι στο 17 τους διναν πολλους σφακιανακιδες...
Η πρώτη γραμμή που πήρε SS500 ήταν η 17 τον Φεβρουάριο του 1993.
(05-01-2015, 01:31 AM)george-oasth Έγραψε: Αυτα τα οχηματα τα εβλεπα και μου γυρνουσε το μυαλο... :p ειχε ειπωθεί οτι δεν ηταν καθολου καλα οχηματα με προβληματα στην οδηγηση και αλλα πολλα...αραγε γιατι τα βαζαν στο 25 και στο 20;;το 20 ειναι δυσκολη γραμμη γιατι μπαινει σε πολλους στενους δρομους...
Εμένα να δεις... Από την πρώτη στιγμή που τα πρωτοείδα... Λεωφορείο με ιδιαίτερα ψηλό σασί και σουστόφυλλα με πολύ σκληρή συμπεριφορά στο δρόμο. Στα συν η παροιμιώδης αξιοπιστία του. Για τον οδηγό ήταν μάλλον κάπως δύσκολο μιας και το τιμόνι δεν έκοβε αρκετά και είχε μια τάση να γλυστράει...
(05-01-2015, 01:55 AM)george-oasth Έγραψε: Σφακιανακη ειχα δει και για ενα δρομολογιο στο 32...το 203 ηταν αν θυμαμαι...
Από το 1982 μέχρι το 1997 σε καθημερινή βάση ήταν τα 400αρια. Μην τα θεωρείς μια γενιά πίσω, από κάτω ήταν ακριβώς ίδια (πλην σαζμάν)
(05-01-2015, 02:02 AM)GiannisB Έγραψε: Τα σφακιανάκης πέρα από καλό κινητήρα τίποτα άλλο δεν είχαν καλό. Το πλαίσιο τους κανονικά είναι για φορτηγά, όχι για λεωφορεία.Γνωρίζεις να μας πεις κάποια φορτηγά που χτίστηκαν σε αυτό το πλαίσιο...
(05-01-2015, 02:02 AM)GiannisB Έγραψε: Από τα 1989-1998 του οργανισμού λεωφορεία κατά σειρά από καλύτερα σε χειρότερα κατά την γνώμη μου
1. mercedes o405 (801-898)
2. αλέκοι όλοι 11μ. και 18μ. (101-113) (901-998) (120-159) (165-179) και (601-645)
3. volvo b10m (701-740)
4. Man Σφακιανάκης (201-250) και σκάνια (501-540) και (541-585)
Ό,τι να 'ναι...