Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα στην Θεσσαλονίκη (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
(03-01-2015, 12:54 AM)bill_thes Έγραψε: ξέρει κανείς τι έπαθε το 56 σήμερα;

http://www.seleo.gr/thessalonikh/161097-...KcTDCusWSo

Για ψιλοβλάβη στον καυστήρα μου φαίνεται... Τίποτα το σοβαρό...

(04-01-2015, 12:45 AM)bill_thes Έγραψε: τα 600αρια b7l έχουν διαφορετική χαρτογράφηση στον κινητήρα και τα στέλνουν σε ανηφορικές γραμμές; (56-57-58)
έχουν καλύτερη απόδοση απο τα 400αρια;

Άλλη χαρτογράφηση στον κινητήρα όχι, δεν έχουν... Έχουν όμως διαφορετικό βήμα στο διαφορικό τα 600αρια (πιο κοντό, ίδιο με τα 700αρια) κάτι που τους δίνει μια επιπλέον "ζωηράδα" στις ανηφόρες. Επίσης δεν έχουν κόφτη μιας και στα 80 απλά "τελικιάζουν"...

(04-01-2015, 03:53 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: νομιζω λιγο πιο μετα απο το 2006 εγινε.. γυρω στο 2009 δεν ειμαι σιγουρος... τα 57-58 ειχαν τα 474-493 και το 25 ειχε τα 660-671 το 20 ειχε τα 680-690 και το 37 τα 691-696. 26 και 56 ειναι σταθερα δεν αλλαξαν με εξεραιση μια μικρη προσθηκη στο 26 πηγε το 671!

Έτσι ακριβώς όπως τα γράφεις είναι... Η αλλαγή έγινε το πρώτο εξάμηνο του 2007 και δεν είχε να κάνει μόνο με τα χιλιόμετρα αλλά - κυρίως - για το καλύτερο βήμα στις ανηφόρες. Αυτός είναι και ο λόγος που τα λεωφορεία του 26 παρέμειναν στην γραμμή τους.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Απρόοπτα-βλάβες και λοιπά - από garvanitis - 05-01-2015, 01:28 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 22 Επισκέπτης (ες)