05-01-2015, 02:02 AM
Τα σφακιανάκης πέρα από καλό κινητήρα τίποτα άλλο δεν είχαν καλό. Το πλαίσιο τους κανονικά είναι για φορτηγά, όχι για λεωφορεία. Το τιμόνι σκλήρο, σκαλιά πολλά, οι συνθήκες επιβατών αν και προσωπικά για το τελευταίο δεν με χαλούσαν. Στην ενναετία του οργανισμού 1989-1998 τα Σφακιανάκης παίζουν για τις τελευταίες ενάντια με τα scania, γιατί άλλα καλά έχουν τα Σφακιανάκης και άλλα τα scania. Μας τα φέρνανε μικτά με τα ο405, μάλλον γινόντουσαν τράμπες για να πάνε σε 57-58. Σφακιανάκης είχαν επίσης το 38 και το 40
Από τα 1989-1998 του οργανισμού λεωφορεία κατά σειρά από καλύτερα σε χειρότερα κατά την γνώμη μου
1. mercedes o405 (801-898)
2. αλέκοι όλοι 11μ. και 18μ. (101-113) (901-998) (120-159) (165-179) και (601-645)
3. volvo b10m (701-740)
4. Man Σφακιανάκης (201-250) και σκάνια (501-540) και (541-585)
Από τα 1989-1998 του οργανισμού λεωφορεία κατά σειρά από καλύτερα σε χειρότερα κατά την γνώμη μου
1. mercedes o405 (801-898)
2. αλέκοι όλοι 11μ. και 18μ. (101-113) (901-998) (120-159) (165-179) και (601-645)
3. volvo b10m (701-740)
4. Man Σφακιανάκης (201-250) και σκάνια (501-540) και (541-585)