Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δήμος Ζωγράφου
#1
H δημοτική συγκοινωνία του Δήμου Ζωγράφου δημιουργήθηκε με πολλές φιλοδοξίες την άνοιξη του 2002. Ο στόχος της είναι η σύνδεση των συνοικιών του δήμου (Γουδή – Άνω Ιλισια) με το κέντρο της πόλης, το Δημαρχείο και το Κοιμητήριο και η καλύτερη διασύνδεση των συνοικιών μεταξύ των.

Oι Γραμμές

Η Δημοτική Συγκοινωνία Ζωγράφου σχεδιάστηκε το 2000 με 3 γραμμές που συνέδεαν το δήμο από άκρη σε άκρη. Η διαδρομή των γραμμών περιγράφεται παρακάτω:

Δ1: Αφετηρία – Τερματισμός: Πλατεία Δημοτικού Κοιμητηρίου (Ηρώων Πολυτεχνείου)
Διαδρομή: Δημοτικό Κοιμητήριο – Ηρώων Πολυτεχνείου – δεξιά Ωρίωνος, συνέχεια Ηφαιστίωνος – αριστερά Πλατεία Ελευθερίας – συνέχεια δεξιά Γεωργίου Παπανδρέου, Ούλωφ Πάλμε – αριστερά Γρ. Αυξεντίου – Χ. Μούσκου – Εθν. Αντιστάσεως – Αριστερά Αργοναυτών – αριστερά Γεωργίου Ζωγράφου – Πάροδος Λ. Παπάγου – Λεωφόρος Α.Παπάγου – Γρ. Κουσίδου – Δημοτικό Κοιμητήριο.

Δ2: Αφετηρία – Τερματισμός: Πλατεία Ελευθερίας Γουδί
Διαδρομή: Πλ. Ελευθερίας Γουδί - δεξιά Γ. Παπανδρέου (άνοδος) – δεξιά Αργυροκάστρου – δεξιά Αλ. Παναγούλη – αριστερά Λεωφ. Αλ. Παπάγου – δεξιά Γ. Ζωγράφου – δεξιά 28ης Οκτωβρίου – δεξιά Εθν. Αντιστάσεως – Χ. Μούσκου- Γρ. Αυξεντίου – δεξιά Ούλωφ Πάλμε –Γ. Παπανδρέου – Πλ.Ευθερίας Γουδί.

Δ3: Αφετηρία – Τερματισμός: Πλατεία Δημοτικού Κοιμητηρίου (Ηρώων Πολυτεχνείου)
Διαδρομή: Δημοτικό Κοιμητήριο – Ηρώων Πολυτεχνείου Ωρίωνος – Ηφαιστίωνος – αριστερά πλατεία Ελευθερίας – δεξιά Γ. Παπανδρέου – δεξιά Λεωφ. Αλ. Παπάγου – αριστερά Στύρων – αριστερά Γ. Παπανδρέου – δεξιά Λεωφ. Αλ. Παπάγου – Γρ. Κουσίδη – Δημοτικό Κοιμητήριο.

Και οι 3 γραμμές είχαν σχεδιαστεί με κύκλο 25-30’, με 1 όχημα η κάθε μια, οπότε και συχνότητα 25-30’. Κάτι τέτοιο δεν επετεύθη ποτέ, η συχνότητα στην αρχή ήταν στα 45’, ενώ σήμερα είναι στη μία ώρα. Το 2004 έγινε επέκταση του στόλου και των δρομολογίων της Δημοτική Συγκοινωνίας, με την παραλαβή των 2 DAB. Δημιουργήθηκε τροφοδοτική γραμμή του μετρό Κατεχάκη. Η διαδρομή της γραμμής ήταν η εξής:

Δ4: Αφετηρία – Τερματισμός: Φοιτητικές Εστίες Πανεπιστημίου Αθηνών (Ούλωφ Πάλμε)
Διαδρομή: Φ.Ε.Π.Α – Ούλωφ Πάλμε – Γ. Παπανδρέου – Κοκκινοπούλου – αριστερά Παν. Κανελλόπουλου – Κατεχάκη – δεξιά Καραθεοδωρή – δεξιά Γρ. Ξενόπουλου – δεξιά Μεσογείων – αριστερά Παν. Κανελλόπουλου – δεξιά Κοκκινοπούλου – Γ. Παπανδρέου – Ούλωφ Πάλμε – αναστροφή στο φανάρι της Ευφρονίου – Φ.Ε.Π.Α.

Η γραμμή Δ4 είχε τη μικρότερη επιβατική κίνηση απ΄όλες, γι αυτό και ήταν βραχύβια η λειτουργία της.
Αυτή τη στιγμή λόγω των πολλών προβλημάτων με βλάβες στα οχήματα, εκτελούνται δρομολόγια μόνο στις γραμμές Δ1 και Δ2, ανά 60’. Το ωράριο λειτουργίας είναι για τις καθημερινές από τις 07:00 μέχρι τις 21:00 και το Σάββατο από τις 8:00 μέχρι τις 15:00. Την Κυριακή δεν εκτελούνται δρομολόγια. Η μεταφορά όλων των επιβατών είναι δωρεάν.

Ο Στόλος

Ο στόλος της Δημοτικής Συγκοινωνίας Ζωγράφου αριθμούσε αρχικά 3 οχήματα ΜΑΝ Α05 γερμανικής προέλευσης και αυστριακής κατασκευής 1994, ένα για κάθε γραμμή του δικτύου. Οι αριθμοί κυκλοφορίας των οχημάτων ήταν ΥΗΟ-9252, ΥΗΟ-9254 και ΥΗΟ-925Χ. Έχουν μήκος 9,15m, πλάτος 2,50m και μεταξόνιο 4,395m. Η μεταφορική τους ικανότητα υπολογίζεται στους 55 επιβάτες. Το 2004 με την προοπτική λειτουργείας της 4ης γραμμής αγοράστηκαν 2 νέα οχήματα DAB 11-0860 δανικής προέλευσης και κατασκευής. Έχουν μήκος 8,9m και μεταφορική ικανότητα 50 επιβατών. Τα συγκεκριμένα οχήματα είναι λίγο ασυνήθιστα για τους ελληνικούς δρόμους, λόγω της καμπίνας του οδηγού σε όλο το πλάτος του οχήματος και το μεγάλου μεταξονίου. Το Απρίλιο του 2014 ο στόλος ενισχύθηκε με 2 νέα οχήματα, αγορασμένα από την Ο.ΣΥ. Πρόκειται για 2 λεωφορεία ΕΛΒΟ C93.405N, γνωστά ως «Βεργίνες». Οι αριθμοί κυκλοφορίας των όσο βρίσκονταν στην Ε.ΘΕ.Λ ήταν ΥΕΜ-4714 και ΥΕΜ-4744. Τα συγκεκριμένα οχήματα είχαν αγοραστεί από τον Ιούλιο του 2012, αλλά καθυστέρησε η παραλαβή τους περίπου 2 έτη, λόγω γραφειοκρατίας. Κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα το 1994, αλλά είναι γερμανικής προέλευσης. Έχουν μήκος 12m, πλάτος 2,5m και μεταφορική ικανότητα 100 επιβάτες. Τα εν λόγω οχήματα βρίσκονται ακόμα στο στάδιο των δοκιμαστικών δρομολογίων.
Αυτή τη στιγμή ο στόλος της Δημοτικής Συγκοινωνίας αριθμεί 5 οχήματα από τα παραπάνω. Συγκεκριμένα έχει αποσυρθεί 1 ΜΑΝ και 1 DAB. Τα δρομολόγια εκτελούνται επίσης από 1 ΜΑΝ και 1 DAB, ενώ το 2ο ΜΑΝ παραμένει ως εφεδρικό. Όπως ανέφερα άνωθεν οι 2 Βεργίνες δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα τα κανονικά δρομολόγια.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Δήμος Ζωγράφου - από nikos1991 - 24-12-2014, 06:44 PM
RE: Δήμος Ζωγράφου - από Vasilis21 - 24-12-2014, 07:27 PM
RE: Δήμος Ζωγράφου - από nikos1991 - 24-12-2014, 07:44 PM
RE: Δήμος Ζωγράφου - από Vasilis21 - 24-12-2014, 08:32 PM
RE: Δήμος Ζωγράφου - από marios.ilioupoli - 25-12-2014, 01:35 AM
RE: Δήμος Ζωγράφου - από Giannis - 24-12-2014, 07:40 PM
RE: Δήμος Ζωγράφου - από N1Ellinikou - 25-12-2014, 03:22 AM
RE: Δήμος Ζωγράφου - από nikos1991 - 25-12-2014, 02:47 PM
RE: Δήμος Ζωγράφου - από Giannis - 20-04-2019, 05:28 PM
RE: Δήμος Ζωγράφου - από Alex37 - 20-04-2019, 11:09 PM
RE: Δήμος Ζωγράφου - από nikos1991 - 20-04-2019, 11:15 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)