16-12-2014, 01:30 PM
(10-12-2014, 12:53 AM)garvanitis Έγραψε: 1. Είναι αστικές περιοχές η Ραφήνα, το Μαρκόπουλο και το Πόρτο Ράφτη; Με βάση την απόστασή τους από τα όρια του αστικού ιστού ακόμα και το ότι υπάρχουν στάσεις σε ακτίνα πέντε χιλιομέτρων είναι υπερβολή.
2. Αυτό με τα "διαπλεκόμενα" ΚΤΕΛ που έχω βαρεθεί να το ακούω μπορείς να μου το κάνεις "δίφραγκα" αν έχεις την καλοσύνη; Το ρωτάω ότι όπου μέχρι στιγμής το έχω συζητήσει κάτι άναρθρες κραυγές έχω εισπράξει και επειδή σέβομαι ιδιαίτερα το λόγο σου θα ήθελα μια εμπεριστατωμένη θέση επ' αυτού...
3. Το τζάμπα είναι πάντα φθηνότερο...
4. Όποιος νομίζει λοιπόν ότι μπορεί να είναι βιώσιμη οικονομικά μια τέτοια γραμμή ας την δημιουργήσει ο ίδιος...
Απολύτως σωστές οι παρατηρήσεις. Επαυξάνω με τη σταθερή θέση μου που έχω εκφράσει πολλάκις.
Οι διάφοροι που έφυγαν από το Λεκανοπέδιο την προηγούμενη δεκαετία για να κατοικήσουν "εις τας εξοχάς", ήξεραν πού πήγαιναν και ήξεραν τί έψαχναν. Ημιαστικές περιοχές ήταν και θα παραμείνουν, άσχετα με το αν ξεφύτρωσαν και μερικές πολυκατοικίες.Κάποιος που έχει μόνιμη και καθημερινή εργασία "εντός των τειχών" το έχει συνυπολογίσει και έχει φροντίσει για τη μετακίνησή του.
Το αν, τώρα, τα παιδιά τους/η γιαγιά τους/η οικιακή βοηθός του δεν έχουν επαρκή συγκοινωνία, τότε ας ξαναγυρίσουν στην Αθήνα και στα προάστιά της για να τη βρούν.
Στα Μεσόγεια και στη λοιπή Αττική δεν πας για να μεταφέρεις τις αθηναϊκές συνήθειες και τα όποια προνόμια της πόλης. Πας για να εγκλιματιστείς, να ζήσεις σε ημιαστικό περιβάλλον (με τις κότες του γείτονα και τα πρόβατα του τσοπάνη, που στο κάτω - κάτω δικά του είναι τα μέρη). Κατά συνέπεια, και η συγκοινωνία θα είναι όπως αρμόζει : ημιαστική. Αφήστε που, πλέον, με την αραίωση των δρομολογίων του ΟΑΣΑ, πιό συχνά περνά το ΚΤΕΛ για Λαύριο/Μαρκόπουλο/Ραφήνα, παρά τα αστικά λεωφορεία.
Αν, πάλι, μοναδικό κριτήριο είναι η τιμή εισιτηρίου, ας γίνει επιτέλους αντιληπτό ότι δεν μπορεί να παράσχεται συγκοινωνία 30 και 40 χλμ. έξω από την Αθήνα με ...€ 1,20.