10-12-2014, 11:03 PM
(10-12-2014, 02:17 AM)damin26 Έγραψε: Πιο πολύ γέλασα να σου πω την αλήθεια με την "Ταυρούπολη" και λιγότερο με την "Γριανδρία"!
Η Γριανδρία έχει κάτι το ποδοσφαιρικό... Είναι και κοντά στο Καυτατζόγλειο...
(10-12-2014, 02:17 AM)damin26 Έγραψε: Έχω προσέξει ότι η πίσω προμετωπίδα στα CityClass είναι διαφορετικού τύπου απ' ότι στα υπόλοιπα οχήματα. Είναι αρκετά πιο στενή, καθώς και τα γράμματα είναι και πιο "τραβηγμένα" πάνω και κάτω. Βεβαιώθηκα για την διαφορετικότητα του τύπου τους όταν είδα πριν χρόνια για πρώτη φορά δίπλα δίπλα ένα CityClass και ένα B7L στο τέρμα της Σίνδου ως 51. Αλλιώς φαινόταν στο ένα και αλλιώς στο άλλο. Παίζει μήπως και το ενδεχόμενο να μην υπάρχει πλήρης συμβατότητα στο γενικό σύστημα? Προσωπικά δεν έχω δει κάπου αλλού τον κωδικό 689 πέραν των CityClass οπότε υποθέτω ότι φταίει κάτι με τη συμβατοτητα.
Όχι δεν υπάρχει θέμα συμβατότητας... Βγαίνει σε διάφορες διαστάσεις για να ταιριάζει σε όλους τους τύπους λεωφορείων... Πάρε κι αυτό:
http://www.amelispa.com/_ext/pdf/en/led_hilux.pdf
(10-12-2014, 02:17 AM)damin26 Έγραψε: Αυτό με την φωτεινότητα, μετά το reset που θα κάνει ο οδηγός στο λεωφορείο και μέχρι να βάλει μπρος τη μηχανή, όλες οι ταμπέλες με το που θα ενεργοποιηθούν φέγγουν στο μέγιστο και μετά επανέρχονται στο κανονικό. Γενικότερα όμως αυξομοιώσεις στη φωτεινότητα (πολύ μικρότερης μεταβολής βέβαια απ' ότι ανέφερα παραπάνω) γίνονται και σε τυχαία χρονικά διαστήματα όταν το λεωφορείο εκτελεί το δρομολόγιό του. (Γενικά μιλάω για όλο το στόλο και όχι σαν απάντηση συγκεκριμένα για το 113)
Όταν ανοίγει ο διακόπτης κάνει self test. Οι αυξομειώσεις είναι κάτι σαν screen saver, αν τις παρατηρήσεις θα δεις ότι δεν είναι τυχαίες αλλά γίνονται ανά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το ίδιο θα δεις και στις πληροφοριακές της τηλεματικής στις στάσεις.
(10-12-2014, 01:40 PM)GiannisB Έγραψε: Και να φανταστείς όλην την μέρα ήταν στο 78 το συγκεκριμένο, γιατί όταν επέστρεψα από ΙΚΕΑ το απόγευμα με το 944 στο 3 όταν έμπαινε σταθμό, το 901 ήταν το πίσω λεωφορείο ακριβώς.
Έξι αυτοκίνητα στο σύνολο δηλαδή... Η αρχική μου υπόθεση ήταν ότι αν καθυστερούσε να φτάσει στο ΚΤΕΛ κάποιο έδιωχνε ο σταθμάρχης του ΚΤΕΛ Α' κάποιο από το 12. Χωρίς να αποκλείεται να συμβαίνει (και το 901 να ήταν μια από τις τέσσερις βάρδιες) ίσως να το ενίσχυσαν με δύο επιπλέον αυτοκίνητα για κάποιο λόγο. Εκτός αν δύο από τα υπόλοιπα έβγαλαν κάποιο πρόβλημα και αντικαταστάθηκαν - αλλά να ταιριάξει με τόση ακρίβεια, να πέσω επάνω τους;
(10-12-2014, 08:54 PM)george-oasth Έγραψε: Επισης η πλαγια πινακιδα στα b9l ειναι πιο μικρη απ'οτι ειναι στα citaro η στα cityclass...Ειναι διαφορετικα μεγεθη λογω αμαξοματος?
Από όσο γνωρίζω οι πλαϊνές και οι μπροστά είναι σε μία διάσταση. Σε ξεγελάει ίσως το μέγεθος του ανοίγματος. Θα ερευνηθεί αρμοδίως βέβαια...
(10-12-2014, 08:54 PM)george-oasth Έγραψε: Αν μπορεσει καποιος να μας πει και για τα δρομολογια των οχηματων στις γραμμες 81-89...Παρατηρω οτι μερικα οχηματα στην διαρκεια της ημερας αλλαζουν γραμμη...Για παραδειγμα βλεπω το 209 να ειναι δρομολογημενο στο 81,και να κανει ενα δρομολογιο στο 89Β και ενα δρομολογιο στο 89Α...Μαλιστα αυτο συμβαινει σε καθημερινη βαση.το παρατηρω στην τηλεματικη πολυ καιρο τωρα...
Το 81 με το 89 είναι ένα κύκλωμα.
(10-12-2014, 08:54 PM)george-oasth Έγραψε: Κατι τελευταιο...Τα τελευταια δρομολογια του 72 γιατι βγαινουν παντα με 900αρι citaro απο την γραμμη 8;
Γιατί η τελευταία βάρδια του κανονικά δρομολογημένου λεωφορείου του 72 αν βγάλει και αυτό το δρομολόγιο βγάζει υπερωρία. Αντίθετα στο 8 περισσεύει χρόνος εργασίας και καλύπτεται η διαδρομή του από το 78Ν.