Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#20
(01-12-2014, 02:03 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα 322/3 εφόσον πληρώνει ο Δήμος είναι κερδοφόρες γραμμές οπότε δεν έχει νόημα να κοπούν.

Με αυτή τη λογική μπορεί και ο Δήμος Μεγαρέων να πληρώνει την ΟΣΥ να του κάνει τοπικά εντός Μεγάρων. Πληρωμένα θα είναι, άρα θα είναι κερδοφόρα...

(01-12-2014, 02:03 AM)mercedes elbo Έγραψε: Για τα 304/5/16 μπορεί να είναι εκτός της αστικής ζώνης αλλά ειδικά τα καλοκαίρια τα 18μετρα πάνε σαρδελοποιημένα και αμφιβάλλω αν γίνεται να εξυπηρετηθούν από τα ΚΤΕΛ.

Αν όμως τα ΚΤΕΛ αγόραζαν έναν μικρό αριθμό αρθρωτών, ακριβώς γι' αυτά τα δρομολόγια; Για παράδειγμα στην Κοινότητα Μαδρίτης έχουν αυτά τα οποία κάνουν περίπου ό,τι τα ΚΤΕΛ Αττικής:

[Εικόνα: 3337615630_599dcd1088.jpg]
Πηγή: Arthur, Flickr
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη - από N1Ellinikou - 01-12-2014, 03:35 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)