30-11-2014, 04:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-11-2014, 04:51 PM από GeorgIrisbus.)
(30-11-2014, 02:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μόνο που για το Επαρχείο Λαγκαδά του Νομού Θεσσαλονίκης, την εξυπηρέτηση περιοχών του οποίου έχει αναλάβει ο ΟΑΣΘ, οι επιβάτες πληρώνουν εισιτήριο 2€ και όχι το ίδιο με αυτό που χρειάζεται κάποιος για μία μικρή μετακίνηση στο κέντρο της πόλης.
Το πρόβλημα αυτών που θα ζητάνε η αστική συγκοινωνία σε λίγο να φτάνει μέχρι τον Ωρωπό και το Χαλκούτσι, την Κινέτα, το Αλεποχώρι και το Πόρτο Γερμενό ή μέχρι το Σούνιο και το Λαύριο, δεν είναι το αν θα τους εξυπηρετεί η ΟΣΥ ή η ΚΤΕΛ Αττικής. Αυτοί που ζητάνε επέκταση του συγκοινωνιακού έργου, θέλουν να μετακινούνται με το εισιτήριο των 1,20€ από την περιοχή τους μέχρι το Σύνταγμα, και ας είναι κάποιες αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα απόσταση. Ε αυτό δε γίνεται. Και δε γίνεται γιατί είναι παράλογο, για παράδειγμα, ο φοιτητής που έχει μόνιμη κατοικία στην Οινόη του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας να δικαιούται στεγαστικό επίδομα, λόγω χιλιομετρικής απόστασης από το Κέντρο των Αθηνών, και την ίδια ώρα να εξυπηρετείται από τον ΟΑΣΑ με εισιτήριο των 0,60€ ή με τη μηνιαία κάρτα των 15€.
Το μεγαλύτερο θέμα αυτή τη στιγμή είναι το ότι το υπεραστικό δίκτυο του Ν. Αττικής χρειάζεται μία ευρεία αναδιάρθρωση και το ακόμα μεγαλύτερο είναι η ύπαρξη μίας λανθασμένης τιμολογιακής πολιτικής, η οποία επιμένει να μη λαμβάνει υπόψιν την ύπαρξη του δικτύου της αστικής συγκοινωνίας, εντός Λεκανοπεδίου. Και αυτό πιστεύω πως θα διορθωθεί μετά και τη σύσταση ομάδας εργασίας για συνεργασία μεταξύ "Συγκοινωνιών Αθηνών" και ΚΤΕΛ Αττικής.
Καταρχήν διαφωνώ κάθετα στην κατάργηση της ΟΣΥ από τα Σπάτα, την Λούτσα και την μη επέκταση της στην Ραφήνα (μην ξεχνάμε κιόλας ότι πριν λίγο καιρό ο ΟΑΣΑ στην σελίδα του την είχε στην περιοχή ευθύνης του, όπως υπάρχει ακόμα και η περιοχή του φράγματος Μαραθώνα αλλά δεν υπάρχει καμία γραμμή για εκεί, διορθώστε με αν κάνω λάθος). Ο λόγος τουλάχιστον για τα Σπάτα και την Λούτσα είναι ότι η απόσταση από το κοντινότερο αμαξοστάσιο είναι λιγότερη από ότι είναι σε άλλες περιοχές και επίσης ότι εξυπηρετούνται από την ΟΣΥ ή όπως αλλιώς λεγόταν παλαιότερα εδώ και δεκάδες χρόνια και δεν μπορεί να καταργήσει έτσι με την μια ένα αγαθό που παρέχει όλα αυτά τα χρόνια. Να δεχτώ ίσως το ζωνικό εισιτήριο άλλα όχι την ανάληψη των συγκοινωνιών από τρίτους για αυτές τις περιοχές.
Εκεί που πρέπει να καταργηθούν άμεσα οι γραμμές που υπάρχουν είναι στο κέντρο Αθηνών και περιχώρων που υπάρχει μια γραμμή για να εξυπηρετεί κάθε στενό. Να καταργηθούν άμεσα όλες αυτές οι γραμμές γιατί σε αυτές τις περιοχές υπάρχουν εναλλακτικές (μετρό, τραμ, τρόλεϊ, λεωφορεία) και να δημιουργηθεί ΜΙΑ γραμμή με σωστά δρομολόγια.
Για το Μαρκόπουλο συμφωνώ μαζί σου γιατί έχεις απόλυτο δίκιο στο κομμάτι που αναφέρεις ότι εάν επεκταθεί σε αυτές τις περιοχές μετά θα ζητήσει συγκοινωνία και το Πόρτο Ράφτη, τα Καλύβια, ο Κουβαράς και πάει λέγοντας. Διαφωνώ όμως στο γεγονός ότι εάν εφάρμοζε ένα εισιτήριο όπως είχε στην Σαρωνίδα παλαιότερα (και κακώς το κατάργησε) και με αυτό το εισιτήριο ίσχυε για ΟΛΑ τα μέσα δεν θα το δεχόντουσαν οι κάτοικοι των περιοχών εφόσον βέβαια τους παρείχε μια σωστή συγκοινωνία με συχνά δρομολόγια από τον σταθμό Κορωπί. Βεβαία αυτό μετά ίσως να δημιουργήσει άλλα προβλήματα όπως την ζήτηση αύξησης δρομολογίων του Μετρό και του Προαστιακού με ταυτόχρονη απευθείας σύνδεση του με το κέντρο (σταθμός Λαρίσης) κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει προς το παρών.
Ελπίζω και εγώ στην επίλυση αυτού του χρόνιου προβλήματος με την συνεργασία "Συγκοινωνιών Αθηνών" και ΚΤΕΛ Αττικής.
Δυστυχώς αυτή η κουβέντα σχετικά με το αν χρειάζεται επέκταση ή όχι αν αρχίσει δεν θα τελειώσει ποτέ, γιατί υπάρχουν πάρα πολλά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για μια τέτοια κίνηση.