11-11-2014, 10:07 PM
(11-11-2014, 01:36 PM)garvanitis Έγραψε: Δημοσίευση #1233. Μην παίζουμε με τις λέξεις, δεν είναι απαραίτητο να απαντήσεις, αν δεν το ξέρεις, δεν έχει τύχει να το συναντήσεις ή να το ακούσεις μπορώ να στο εξηγήσω...
Αν εμφανίζεται μόνο όταν έχει φορτίο το μόνο που χρειάζεται είναι συμπλήρωμα στις βαλβολίνες... Πέντε λεπτά δουλειά...
Κατά τα λοιπά αν είναι συνέχεια με 2η "σκασμένη" το αν θα ζεσταθεί ο κινητήρας είναι το λιγότερο...
Άσε μας ρε Τομ με τον κουβά με τα κομμένα γκάζια...
Πριν κάποια χρόνια κατέβαινα από το Παπανικολάου στην πόλη με το 58 με έναν οδηγό απίστευτο "χέρι". Όλη την κατηφόρα την έβγαλε με τη φόρα του αυτοκινήτου και το retarder. Φρένο μόνο για την ακινητοποίηση όπου χρειαζόταν και γκάζι τόσο όσο να ανακτήσει τη φόρα του... Καθόμουν δίπλα στο ντεπόζιτο και τον χάζευα... Απίστευτος!!! Ηχογράφηση full throttle πρέπει να έχω νομίζω...
Είναι ουσιαστικά αυτό που κάνει το πορτογαλέζικο στο video που ανέβασα λίγο πιο πάνω... Για να στο εξηγήσω απλοποιημένα, φαντάσου ότι οδηγάς το αυτοκίνητό σου και όταν αλλάζεις ταχύτητες δεν αφήνεις το γκάζι όταν πατάς τον συμπλέκτη. Αν θέλεις τεχνική ανάλυση για το γιατί συμβαίνει να σου το απαντήσω με πμ, μόνο που θα μου δώσεις λίγο χρόνο...
αν δεν σου ειναι κοπος στειλε πμ... οτι μαθαινει κανεις καλο ειναι! αν θες και γνωριζεις θα μπορουσες να μ πεις και για το 406? ειναι παρομια περιπτωση με το 704?