07-11-2014, 06:48 PM
(07-11-2014, 04:23 PM)garvanitis Έγραψε: Για μία ακόμα φορά θα σου πώ ότι μιλάω για ΕΥΘΕΙΑ. Ειλικρινά τώρα, δεν το καταλαβαίνεις (οπότε και πρέπει να σου το εξηγήσω) ή κάνεις ότι δεν το καταλαβαίνεις (οπότε πρέπει να πάψω να ασχολούμαι);
Εξήγησε το, εκεί στο ''χτυπάει'' με μπερδεύεις
(07-11-2014, 04:23 PM)garvanitis Έγραψε: Οι ταχύτητες είναι γρανάζια και δεν προσαρμόζονται, είναι πάντα οι ίδιες. Το σαζμάν έχει μέσα του τα γρανάζια. Πρωτοβουλίες δεν παίρνει και οι ταχύτητες αλλάζουν είτε από τον οδηγό αν είναι μηχανικό είτε από μια σειρά μηχανισμών ή/και κάποιον ηλεκτρονικό εγκέφαλο αν είναι αυτόματο. Πάμε σε μηχανολογική ανάλυση τώρα: Το σαζμάν που έχει το B7L είναι αυτό: http://www.zf.com/na/content/media/unite...omat_2.pdf Μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά πώς λειτουργεί στο λινκ, για την ώρα και για την απάντηση κράτα το ότι το ποια ταχύτητα θα μπει και πό τε εξαρτάται από την ταχύτητα κίνησης, το βάρος, την κλίση του εδάφους το φορτίο του κινητήρα, ακόμα και την στιγμιαία επιτάχυνση (για παράδειγμα σε απότομο φρενάρισμα κατεβάζει όλες τις ταχύτητες για να "γεμίσει" τον κινητήρα). Αυτά τα δεδομένα τα επεξεργάζεται η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του οχήματος και ανάλογα δίνει εντολές στο σαζμάν. Αυτή ακριβώς είναι η EDC (που επειδή δεν καταλαβαίνεις τι είναι θέλεις και να με αμφισβητήσεις, βέβαια δεν φταις εσύ αλλά κάποιος άλλος που με τρολάριζε μερικά ποστ παραπάνω - Νίκο πιστεύω να είσαι ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα της στάσης σου). Εκτός από το σαζμάν βέβαια ελέγχει και ένα κάρο άλλα υποσυστήματα, ενδεικτικά τον κινητήρα, την ανάρτηση, το ηλεκτρικό σύστημα, τα φρένα και ένα σωρό άλλα... Στον σταθμό είναι δεδομένο ότι έσβησαν τη βλάβη (αν και αν είχε πράγματι πρόβλημα σίγουρα την ξαναεμφάνισε) και σίγουρα στην επιστροφή του στο αμαξοστάσιο συντάχθηκε Δελτίο Βλάβης (και όχι αναφορά). Από εκεί και πέρα λόγος να μη δίνεται σε ανηφορικές γραμμές δεν υφίσταται για τέτοιο πρόβλημα.
Αλλά επειδή μας δίνεις και μισές πληροφορίες και δεν μπορώ να γνωρίζω τι έγινε θα σε ρωτήσω κάποιες λεπτομέρειες και θέλω να μου απαντήσεις σε όσες θυμάσαι: Το λεωφορείο πιέστηκε κατά το ανέβασμα την πρώτη φορά; Τι θερμοκρασία είχε το σαζμάν; (φαίνεται στη μικρή οθόνη και σίγουρα την παρακολουθούσε ο οδηγός). Όταν έφτασε στο τέρμα το έσβησε το αμάξι και πόση ώρα περίπου έκατσε επάνω; Πόσο φορτωμένο ήταν; Τα ίδια επίσης και για την επιστροφή που φαινομενικά βελτιώθηκε η συμπεριφορά του, αλλά και για τη δεύτερη άνοδο που ξαναπαρουσίαζε το πρόβλημα... Τέλος, μήπως θυμάσαι να παρουσίαζε τέτοια συμπεριφορά στις αλλαγές; (οι Volvάκηδες θα το γουστάρουν το βίντεο, αλλά για άλλους λόγους)
Στο πίσω μέρος του οχήματος βρισκόμουνα. Στο κέντρο πήγαινα, και το λεωφορείο για κέντρο από Ν.Σ.Σ έφυγε κατευθείαν. Το πρόβλημα μετά το είχε ξανά εμφανίσει, στην ανηφόρα στην Γαλήνη, αλλά μετά ούτε γάτα ούτε ζημιά συνέχισε. Προς τα κάτω όλες οι θέσεις καλυμμένες οι θέσεις και δυο τρεις επιβάτες όρθιοι, προς τα πάνω δεν μπορώ να θυμηθώ. Στην ανηφόρα. Για τις αλλαγές στο είπα στην κατηφόρα οκ, στην ανηφόρα ειδικά σε αυτήν, που χωράει ένα αυτοκίνητο προς πάνω και κάτω αντίστροφα, πήγαινε μέχρι 2η, μετά αναγκαστικά φρένο πάτησε για στρίψει προς τα κάτω.
Για πιον λόγο μπορεί να πάει σε ανηφόρες με αυτό το πρόβλημα; Άμα είναι συνέχεια σε 2η δεν θα ζεσταθεί;